STULEN Volvo v70N T5 05:a WKD 595

telecom
3 december 2013 · 47 Inlägg

hallå!

En svart volvo v70 (WKD 595) blev stulen i Eslöv idag 10:00. Tjuven kalla sig för Andreas och ringer på annonser med detta nr 0760-918698. Tjuven provkör bilen och sen kastar ut ägaren och kör ifrån.

Håll ögonen öppna på denna bil som verkligen sticker ut. Svarta rutor 18" sommarhjul sänkt sportchassi och annan front. Ser ni den ring omedelbart 112. Tack för hjälpen och dela gärna vidare.

http://www1.garaget.org/archive/139/138 … 161391.jpg

http://www1.garaget.org/archive/139/138 … 161389.jpg

http://www1.garaget.org/archive/139/138 … 161390.jpg

Volvo s80 "klas-göran" (1999)
Volvo 945 LTT "Prosit" (1996)
LeonST Soppgubbe
3 december 2013 · 900 Inlägg

Delar detta på fecebook smile

När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster
Volvo V50 D2 "Summum" (2011)
Volvo S60 "Pappas" (2016)
andreas_1996
3 december 2013 · 951 Inlägg

hoppas dom hittar idiot tjuven

Mitsubishi eclipse gs "Knight Rider" (1992)
Mitsubishi lancer GLXI "Mitsuun" (1993)
telecom
3 december 2013 · 47 Inlägg

V70Drive skrev:
Delar detta på fecebook smile

Dela så mycket du vill! allt kan hjälpa smile

Volvo s80 "klas-göran" (1999)
Volvo 945 LTT "Prosit" (1996)
telecom
3 december 2013 · 47 Inlägg

andreas_1996 skrev:
hoppas dom hittar idiot tjuven

hoppas jag med! Att man bara kastar ut ägaren o kör ifrån är helt sjukt. Låter som en historia från USA...

Volvo 945 LTT "Prosit" (1996)
Volvo s80 "klas-göran" (1999)
_Blue_Speed_ Ljuva 90-tal
3 december 2013 · 1 128 Inlägg

telecom skrev:

andreas_1996 skrev:
hoppas dom hittar idiot tjuven

hoppas jag med! Att man bara kastar ut ägaren o kör ifrån är helt sjukt. Låter som en historia från USA...

Äh vadå, välkommen till det nya Sverige.

Nöjeskör närproducerat
Rikard_Persson NISMO <3
3 december 2013 · 1 065 Inlägg

Fy fan altså. Den sticker ju ut rätt bra med fronten så den bör ju synas. Kör runt i hela skåne varje dag på jobbet och ska hålla ögonen öppna och hagelbössan laddad wink

Kolla gärna projekttråden om min A90 Supra
Har du en JDM bil så kolla även JDM Life Sweden på facebook!
Instagram @ricard_jdm
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
3 december 2013 · 5 042 Inlägg

112 ? ? ?

Sist jag ringde dom ang en stulen bil så bad dom mig ringa polis och sitta och vänta & vänta på min tur.

C H E V R O L E T <3
telecom
3 december 2013 · 47 Inlägg

cat_fish_1 skrev:
Fy fan altså. Den sticker ju ut rätt bra med fronten så den bör ju synas. Kör runt i hela skåne varje dag på jobbet och ska hålla ögonen öppna och hagelbössan laddad wink

ja det är en av 2 ex som byggdes, så den är väldigt unik. de låter bra wink

Volvo 945 LTT "Prosit" (1996)
Volvo s80 "klas-göran" (1999)
telecom
3 december 2013 · 47 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
112 ? ? ?

Sist jag ringde dom ang en stulen bil så bad dom mig ringa polis och sitta och vänta & vänta på min tur.

ta fram hagelbössan ist då ^^

Volvo 945 LTT "Prosit" (1996)
Volvo s80 "klas-göran" (1999)
Crxkoffe
4 december 2013 · 847 Inlägg

telecom skrev:

Children-Of-Bodom skrev:
112 ? ? ?

Sist jag ringde dom ang en stulen bil så bad dom mig ringa polis och sitta och vänta & vänta på min tur.

ta fram hagelbössan ist då ^^

+1 sånna borde straffas ordentligt.. tar andras saker, fy fan vad jag hatar folk som snor saker!  hoppas du hittar bilen i bra skick, för skoj skull testade jag ringa nummret du skrev från skyddat men inte något svar i andra änden

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
MikkoHansen
4 december 2013 · 265 Inlägg

killen har ett nummer i tele2.
Ring med dolt nummer och säg att ni ringer från Tele2 och frågar om kunden har möjlighet att svara på 4 frågor. sen ber ni om adress för att skicka "300kr" att tanka påoch ringa smile

Volvo V70 2.4T "Parketten" (2002)
Volvo S70 2.5T "Silverpilen" (1999)
telecom
4 december 2013 · 47 Inlägg

MikkoHansen skrev:
killen har ett nummer i tele2.
Ring med dolt nummer och säg att ni ringer från Tele2 och frågar om kunden har möjlighet att svara på 4 frågor. sen ber ni om adress för att skicka "300kr" att tanka påoch ringa smile

haha så smart man kan vara då! ska säga förmedla det till min polare smile

Volvo 945 LTT "Prosit" (1996)
Volvo s80 "klas-göran" (1999)
telecom
4 december 2013 · 47 Inlägg

Crxkoffe skrev:

telecom skrev:

Children-Of-Bodom skrev:
112 ? ? ?

Sist jag ringde dom ang en stulen bil så bad dom mig ringa polis och sitta och vänta & vänta på min tur.

ta fram hagelbössan ist då ^^

+1 sånna borde straffas ordentligt.. tar andras saker, fy fan vad jag hatar folk som snor saker!  hoppas du hittar bilen i bra skick, för skoj skull testade jag ringa nummret du skrev från skyddat men inte något svar i andra änden

japp de skulle straffas hårt. i vissa länder hugger de ju av händerna på tjuvar.. kanske inte behöver vara så groft straff men endå ^^
bilen är unik och det gjordes bara 2 exemplar av den, så hoppas den är i bra skick när han får tillbaka den.

Volvo s80 "klas-göran" (1999)
Volvo 945 LTT "Prosit" (1996)
Crxkoffe
4 december 2013 · 847 Inlägg

telecom skrev:

Crxkoffe skrev:

telecom skrev:

ta fram hagelbössan ist då ^^

+1 sånna borde straffas ordentligt.. tar andras saker, fy fan vad jag hatar folk som snor saker!  hoppas du hittar bilen i bra skick, för skoj skull testade jag ringa nummret du skrev från skyddat men inte något svar i andra änden

japp de skulle straffas hårt. i vissa länder hugger de ju av händerna på tjuvar.. kanske inte behöver vara så groft straff men endå ^^
bilen är unik och det gjordes bara 2 exemplar av den, så hoppas den är i bra skick när han får tillbaka den.

håller med, ja den var grymt fin och minst lika fin ska den komma tillbaka i bytes mot: fulltank, vaxad tvättad och stryk

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Frosted
4 december 2013 · 1 878 Inlägg

Efterssom bilen inte står som Stulen hos Transportstyrelsen antar jag den är hittad??

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
joacimnilsson
6 december 2013 · 89 Inlägg

Hörde att den va hittat? Hur är skicket? Samt hur hittade ni den? smile

Digital_Kicker
6 december 2013 · 3 721 Inlägg

telecom skrev:

Crxkoffe skrev:

telecom skrev:

ta fram hagelbössan ist då ^^

+1 sånna borde straffas ordentligt.. tar andras saker, fy fan vad jag hatar folk som snor saker!  hoppas du hittar bilen i bra skick, för skoj skull testade jag ringa nummret du skrev från skyddat men inte något svar i andra änden

japp de skulle straffas hårt. i vissa länder hugger de ju av händerna på tjuvar.. kanske inte behöver vara så groft straff men endå ^^
bilen är unik och det gjordes bara 2 exemplar av den, så hoppas den är i bra skick när han får tillbaka den.

Hugga av händer tycker jag låter som en bra idé! Borde införas här i Sverige, kommer säkert snart.

jetta16v
6 december 2013 · 1 534 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Hugga av händer tycker jag låter som en bra idé! Borde införas här i Sverige, kommer säkert snart.

+1

Crxkoffe
6 december 2013 · 847 Inlägg

jetta16v skrev:

Digital_Kicker skrev:
Hugga av händer tycker jag låter som en bra idé! Borde införas här i Sverige, kommer säkert snart.

+1

+1 från men med det skulle det fan börja med

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang