Vad saknar ni på Internet?

kenjo395
13 november 2006 · 57 Inlägg

Tanken slog mig. Allt finns på Internet. Eller gör det? Jag söker nästan dagligen dags information på Internet och inte sällan i forum. Hitintills har jag aldrig hamnat i en situation då jag inte hittat svar på det jag söker.

Vad säger ni? Finns det något du saknar på internet?

HOLLELLE
13 november 2006 · 409 Inlägg

ja en hjälpfond till mitt bilprojekt har jag ännu inte lyckats finna smile

Burken Utanlem
13 november 2006 · 895 Inlägg

saknade en sida där man kan skriva vad man saknar.. tills nu.....

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
ErskPersk Svindåre
13 november 2006 · 1 433 Inlägg

Saknar ibland nerladdningar som inte finns hmm som gamla filmer å grejjer, skulle vara guld med en torrent sida med bara gammalt tongue

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
MilleN
13 november 2006 · 9 108 Inlägg

Jag stör mig på att man inte kan rösta på nätet, hade man kunnat det hade vi haft bra många fler som röstade.

Deklarationen kan ju göras personlig över nätet på ett enkelt sätt, så varför inte göra samma sak vid val smile

Annars kan man nog tamejfan göra allt tror jag.

GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
14 november 2006 · 1 660 Inlägg

Hää, kan man beställa pizza över nätet??  =I:>)

kenjo395
14 november 2006 · 57 Inlägg

Ah...gamla filmer som torrent. Sant, sant. Det hittar inte jag heller. Över lag skulle det vara fint med mer laglig nedladdning till HUMANA priser...säg en tia för en film. Då slapp man söka länge för att ladda ner korrupta filer.

Själv orkar jag knappt ladda ner pirat-musik när man kan köpa musik för växelpengar på allofmp3. Lättja..... javisst

//

Nipfel
14 november 2006 · 268 Inlägg

saknar en bra bilsida med ett bra forum och där man kan lägga upp sin bil så andra kan debömma den.. men OJ big_smile jag hittade den smile

Decibel
14 november 2006 · 2 911 Inlägg

Den mesta informationen finns på internet, både en och flera gånger.

Det saknas däremot fungerande tjänster och produkter som man enkelt kan köpa och använda för vem som helst utan att behöva ha någon avancerad datorkunskap.

Jag är själv i IT-branschen och min lista med tänkbara tjänster är flera A4-sidor lång smile

THEBADGUY Gorgilus addictus
14 november 2006 · 4 737 Inlägg

ErskPersk skrev:
Saknar ibland nerladdningar som inte finns hmm som gamla filmer å grejjer, skulle vara guld med en torrent sida med bara gammalt tongue

Ja de håller jag med om.....smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Anki
14 november 2006 · 77 Inlägg

Saknar en sida där man kan ladda ner, musik, filmer å sånt utan krångel.. Brukar aldrig funka.. hehe.. Eller så är det bara jag som inte kan.. smile

No Turbo shit, just real TraktorPower!! :)
Epitaph
14 november 2006 · 835 Inlägg

GT90 skrev:
Hää, kan man beställa pizza över nätet??  =I:>)

japp onlinepizza.se dock bara i studentstäderna big_smile

MeloveGolf Vw trimmare
14 november 2006 · 2 995 Inlägg

GT90 skrev:
Hää, kan man beställa pizza över nätet??  =I:>)

Mcdonalds/pizza/Matvoror går att beställa via nätet med hemkörning.....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
MeloveGolf Vw trimmare
14 november 2006 · 2 995 Inlägg

Spjutski skrev:

kenjo395 skrev:
Ah...gamla filmer som torrent. Sant, sant. Det hittar inte jag heller. Över lag skulle det vara fint med mer laglig nedladdning till HUMANA priser...säg en tia för en film. Då slapp man söka länge för att ladda ner korrupta filer.

Håller med där. Ge mig möjligheten att köpa senaste avsnitten av alla mina favoritserier  direkt efter att de sänts i USA. Man orkar ju liksom inte vänta ett par år innan de kommer på svensk tv. Anledningen till min piratverksamhet är inte bara att det är gratis utan faktiskt till stor del problemet på utbudssidan.

/Micke

Usa har liknande system ett serie avsnitt 1$ Film var lite dyrare med...Var enorm succe i usa är påväg till sverige....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
lundwall
14 november 2006 ·

GT90 skrev:
Hää, kan man beställa pizza över nätet??  =I:>)

Domino's mfl stora kedjor kör nätbeställningar på vissa orter, t.ex. campus för UCLA. SMS-beställningar är poppis med.

DCLXVI
14 november 2006 · 5 Inlägg

Jag saknar en bild på mig som är liten nog för att ladda upp på min sida här på garaget wink

Sushikocken Sleeper
14 november 2006 · 3 084 Inlägg

jag saknar en driveinsida där man kan beställa en "hambe" och sen få ut den genom cd läsaren eller nått smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Knerten Metallica or die
14 november 2006 · 108 Inlägg

Peter_J_H skrev:
Jag saknar ett "riktigt" uppslagsverk. Du skriver in någonting i det och hittar det du behöver utan att behöva klicka runt en massa.

Säg att du behöver veta om till exempel hur mycket mjölken kostar på Ica, hur man kokar makaroner eller att du verkligen behöver veta hur många dubbar det finns i ett dubbdäck.

Du skriver in hur många dubb finns det i Michelin XXXX vinterdäck...
Vips så får du fram det!

En sådan sida som vet allt skulle verkligen vara jättebra att ha!

håller fan med smile en sån sida borde det verkligen finnas.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 november 2006 · 3 804 Inlägg

Igår satt jag och letade efter en låt på D*** och T*R*N*t och även på google... men jag hittade den inte nånstans så de verkar som inte låten existerar på internet sad


Bmw osv..
h4xx0r
6 december 2006 · 17 Inlägg

MeloveGolf skrev:
Ah...gamla filmer som torrent. Sant, sant. Det hittar inte jag heller. Över lag skulle det vara fint med mer laglig nedladdning till HUMANA priser...säg en tia för en film. Då slapp man söka länge för att ladda ner korrupta filer.

Om ni blir medlemmar i http://www.Piratebits.org eller http://www.Swebits.org så kan man göra en request till alla medlemmarna om att man vill ha ngt gammalt. Men enda kruxet är att det finns massa krav på det. Typ att man måste dela ut ett visst antal Gigabyte men däremot så går det fort! Jag får hem en hyfsad film på 20min. Medlemmsantalet är begrensat också...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang