Mycket som är påbörjat nu så svårt att hålla koll på allt nästan, massor med nya planer och en stor inköpslista är på g känns det som!

tar la allt när tiden för det kommer men kan ju alltid avslöja lite

===
coilsen är helt färdiga för lackering nu, är igång och blästrar fälgar lite då och då och har gjort färdigt 3 fälgar så inte alls mycket kvar innan man får lägga på lite lack på dem och coilsen!

dock ska det bli en liten modifiering på fälgarna innan dem lackas!
sen har jag ett par vanliga tråkiga balongdäck 205/55 till fälgarna men som jag nu bestämt så blir det att beställa 165/45 istället, blir en jävla go strech på skiten! ska leta reda på nån bild på 7.5" fälg med 165 skorna på och slänga upp

som jag nämnt innan har jag då planerat att köpa ljud på elmia, iaf en bas med förstärkare men man får se hur långt man kommer o hur långt pengarna räcker
sen har jag varit iväg i norrköping förra veckan och köpt+skruvat den en bakvagn från 960, så nu har man en m-link som väntar på att få åka dit på 940in med! den ska nog målas lite och skit innan den åker dit på bilen, vet ej när det blir än men så fort som möjligt iaf

det blir även att bygga, eventuellt köpa coilovers till den!
läppen bak ska lackas å sättas dit, samma med stänkskydden fram och även trösklarna, kanske hittar nåt med som behöver nytt färg

framskärmen är halvvägs genom stickerbomben och det tar en jävla tid att göra klart men försöker hålla på så mkt som möjligt med den!

sen har jag lackat lite i framvagnen med den manligaste färgen jag kunde hitta, säkert många som kommer störa sig på det men jag är inte så jätte seriös när det gäller sånt och i dont give a shit

sen tjänar jag ju ungefär 10hk på att måla länkarna lilla/rosa med så varför inte
![https://www1.garaget.org/gallery/images/160/159280/159280-8f12bb94b271a5b56e61812e29526cf5.jpg]()
allt jag hade å dela med, en jävla lång o rolig lista tycker jag

kommer med mera bilder snart!