FILMINFO När Homer oavsiktligt förgiftar vattnet i Springfield med giftigt avfall från kärnkraftsanläggningen han jobbar på, får han sparken. Inte nog med det, staden tvingas evakuera, möjligen för all framtid.
ojojoj vill se den idag! dock brukar långfilmer på serier inte vara så bra
skämtar du eller? family guy filmen va ju klassisk! När stewie ramlar ut ur ett fönster o de har ritat in en stuntman åt honom! skarattade så jag grät när jag såg en tjock dvärg i stewies kläder ramla ut istället för honom! de e humor
Blev jäkligt besviken på trailern i alla fall, hoppas att dom inte gör bort sig En Simpsons-film har det ju varit tal om väldigt många gånger men har lagts ner varje gång och kortats av till ett avsnitt istället.
Äger en massa Simpsons-boxar och brukade vara riktigt besatt men det har blivit lite uttjatat nu Manusen håller inte alls samma klass längre.. Det är bara att hoppas att det blir en grym film Jag lär se den i alla fall!
skämtar du eller? family guy filmen va ju klassisk! När stewie ramlar ut ur ett fönster o de har ritat in en stuntman åt honom! skarattade så jag grät när jag såg en tjock dvärg i stewies kläder ramla ut istället för honom! de e humor
Finns det en "family guy" film?? Ha rjag aldig sett
Finns det en "family guy" film?? Ha rjag aldig sett
japp, family guy the movie eller nått men filmen består av 2 avsnitt som sänds just som avsnitt i en säsong längre fram... se den!