11515
Sök

Var skulle man kunna köpa färgiga stänkskärmar till volvo s40?

506 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
hejsan!
ja som ni vet så börjar vintern närma sig och man vill ju inte att bilen ska bli onödigt skitig. Därför tänkte jag försöka få tag på stänksärmar som passar min volvo s40. Har sett vissa s40 med hårda plaststänkskärmar. Tycker de ser ganska vettiga ut. Var skulle man kunna köpa sånna?

MVH

Johan

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

336 Inlägg
14 november 2006
Bara att knalla in på närmaste Volvo handlare!

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

506 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
Vet att volvo är dyra och de kommer säkerligen på på minst 800 kr. Vill helst inte betala så mycket ifall man kan få det billigare.

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

Min dröm, din vardag.
641 Inlägg
14 november 2006
RaGnaR RattmuFF skrev:
Vet att volvo är dyra och de kommer säkerligen på på minst 800 kr. Vill helst inte betala så mycket ifall man kan få det billigare.

Kolla med någon bildemontering i närheten isåf, bör ju vara billigare än nya

336 Inlägg
14 november 2006
RaGnaR RattmuFF skrev:

Priset ligger väl på ca 200 kr/par? Kan väl inte vara så mycket dyrare till S40??

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

506 Inlägg
15 november 2006
Trådstartare
Okej.. ja 400 kr är ju överkommligt. Annar kunde man snålat in och inte betalat något och bara klippt till några svarta gummibitar tongue. Men ifall de på volvo är snygga så kan de ju sitta på sommaren också.

Sök