men hudå, nyss polerat mitt insug, nu har ja ju fler saker jag vill polera, keep up the good work
Bara att fortsätta, blir som ett beroende
kanis skrev:
Ser bra ut simon, står en t5 hos mig om du känner att vill fortsätta
Spännande, planer för den?
Gav mig på oljetråget idag, ett tjockt lager fastbränd olja gömde sig under skvalpplåtarna!
Allt svart klet som skrapades bort med kniv och sparas till matlåda till morgondagen, mums!
En bit påväg, bara en del kvar i skrymslen och vrår som också ska bort!
Sen vet jag inte om det börjar bli dags att ringa till psykdoktorn...fick en idé om polerat oljetråg "-Inte helt dumt!" utropade en röst i mitt huvud och vips satt jag med slippapper och autosol i handen....to be continued.
Riktigt smart faktiskt. Dock säger mig en röst att det kanske finns risk att dessa lossnar med tiden? Fast drar man de med moment så bör det ju inte vara någon fara?
EDIT: Stod visst att du tänkte använda tex locktight.
Alltid roligt med fler följare, lite mer motiverande att uppdatera då!
Extrazz skrev:
Riktigt smart faktiskt. Dock säger mig en röst att det kanske finns risk att dessa lossnar med tiden? Fast drar man de med moment så bör det ju inte vara någon fara?
Blir Loctite gänglåsning av starkaste variant, vill inte ha en bult som far runt i motorn!
volvoraggarn740 skrev:
prem lagt
Trevligt!
Fyndade lite på Tradera häromdagen och idag så dök det upp ett fint brev!
Original 850R-försäljningsbroschyr i A3-format, UNDERBAR!
Enligt mitt tycke bättre än vilket konstverk som helst! Stod dessutom all utrustning som fanns att välja till, alla färgval osv!
Hälsade även på bilen för första gången på 3 månader! Blev en liten uppstart och koll att allt såg bra ut, vilket det gjorde!
Fortsatte även med oljetråget, börjar bli nöjd med det snart!
Alltid roligt med fler följare, lite mer motiverande att uppdatera då!
Extrazz skrev:
Blir Loctite gänglåsning av starkaste variant, vill inte ha en bult som far runt i motorn!
volvoraggarn740 skrev:
prem lagt
Trevligt!
Fyndade lite på Tradera häromdagen och idag så dök det upp ett fint brev!
Tur du skrev de där med toppen nu va jag tvungen att kolla på min med och den är på håret till 129.. Har inge digitalt Skjutmått så kan inte kolla exakt men de är inte 129 exakt iallafall...
Min fråga är då, vad spelar de för roll om den är mer planad än 0,3mm?