Varför är alla så dåliga på att rösta :)

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
28 december 2013 · 3 929 Inlägg

Är bara att leva med det smile
Jag får leva med att jag har totalrenoverat en bil som folk inte ens vet om existerar och när dom får veta att den ens finns så är det ingen som ens bryr sig.
Är jag förvånad? Inte det minsta.
Bryr jag mig? Inte det minsta.

Jag tycker bara det är kul att ha den uppe för att det finns alltid någon som tycker om den, men den är långt ifrån något som alla tycker om. Inte ens jag själv tycker att det är världens snyggaste bil, toppar inte ens min egna top 20 lista av snyggaste bilar.

Jag brukar rösta när jag antingen tycker om en bil eller absolut avskyr den. Inte avskyr bilmodellen utan avskyr jag bilmodellen hoppar jag vidare. Ettor får bilar som är överstylade och gjorda med Optimus Prime i tanke. Smaklöst och i slutändan så bryr jag mig inte så mycket om att dom har lagt ner sin själ i den.
Det är min åsikt och jag vet om att 99% av dom tycker att min bil är skräp så, goes both ways! smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
tooffen STHLM(S)LOW
28 december 2013 · 420 Inlägg

bara för de rösta jag på din nu:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
Digital_Kicker
28 december 2013 · 3 721 Inlägg

Jag tycker att detta röst systemet borde försvinna. Skapar tyvärr bara irritation och hämnd aktioner bland medlemmar. Jag tycker iaf att det är roligare att få en kommentar på bilen, en röst är liksom bara en bonus om man har tur smile.

Själv så är jag som många andra, är det en bil som faller i min smak så kommenterar man självklart och lägger en röst bara för att det ska vara så. Så slipper man en tillbaka kommentar på att man glömt att rösta på dennes bil.

Mvh!

Germax
28 december 2013 · 12 086 Inlägg

Jag tillhör kategorin som aldrig ger dåliga betyg. Jag fungerar istället så att jag ger en 5a om jag tycker bilen va extra snygg/ball eller på annat sätt fångat mitt intresse. Det gör att jag sällan ger röster när jag nu väl är inte och slösurfar på bilar vilket är väldigt ovanligt tongue

Andree
28 december 2013 · 827 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Jag tycker att detta röst systemet borde försvinna. Skapar tyvärr bara irritation och hämnd aktioner bland medlemmar. Jag tycker iaf att det är roligare att få en kommentar på bilen, en röst är liksom bara en bonus om man har tur smile.

Själv så är jag som många andra, är det en bil som faller i min smak så kommenterar man självklart och lägger en röst bara för att det ska vara så. Så slipper man en tillbaka kommentar på att man glömt att rösta på dennes bil.

Mvh!

jag håller faktiskt med där, räcker väl med en kommentarsfällt?

Dodge Charger "440" (1972)
Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
hjd Skrotdosan.se
29 december 2013 · 198 Inlägg

Vad härjar du om då psyco? Du har ju utmärkelser så det sprutar? Många av oss är nog glada om det trillar in en kommentar lite då och då. :p

Senast redigerat av hjd (29 december 2013)

Projektråd: Direktörn, eller Geschäftsführer om man är haj på tyska, en ny forumtråd med text och bilder och sånt.
Tidigare: Sagan om skrotdosan, en gammal forumtråd med text och bilder och sånt.
psyco Vestfold chiptuning Stockholm
29 december 2013 · 2 405 Inlägg

Syftade inte för min del, jag tänker mer på att vissa bilar man hittar verkligen förtjänar en plats på topplistan. Men då kan de ha mängder av kommentarer och knappt en röst alls smile
Nu kör ju garaget moderatorerna en bra sak och lyfter upp många sådana bilar till garaget rekommenderar så de kommer upp men ändå smile som sagt bara nufiken

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
InTheWhite
29 december 2013 · 2 151 Inlägg

Hur får man egentligen en utmärkelse, alltså vem delar ut dom? Ny här, så jag vet inte.

Volvo S60 "Röda faran - Dotterns förstabil" (2005)
Volvo 945 SE "Den Blåe-Bruksbilen" (1996)
Opel Astra 1,6 16V "Grållen - Grabbens förstabil" (2000)
johnny blade
29 december 2013 · 269 Inlägg

Jag visste inte ens att man kunde se hur folk har röstat på ens bil.Jag hade missat att det fanns en "omdömmesruta".
(Jag har iofs inte undrat heller.)

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
29 december 2013 · 3 929 Inlägg

johnny blade skrev:
Jag visste inte ens att man kunde se hur folk har röstat på ens bil.Jag hade missat att det fanns en "omdömmesruta".
(Jag har iofs inte undrat heller.)

Du gillar Toyota va? roll

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
johnny blade
29 december 2013 · 269 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

johnny blade skrev:
Jag visste inte ens att man kunde se hur folk har röstat på ens bil.Jag hade missat att det fanns en "omdömmesruta".
(Jag har iofs inte undrat heller.)

Du gillar Toyota va? roll

Det skulle jag aldrig våga erkänna. smile

Kanelbullen
29 december 2013 · 1 722 Inlägg

Spring nu o rösta 5or på min fina merca wink
smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
gamlingen
29 december 2013 · 5 198 Inlägg

varför tar alla det så hårt ,det där med röstning... på vissa verkar det gälla liv och lem.

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
29 december 2013 · 2 405 Inlägg

Utmärkelser får man om man är en av top 10 mest röstade eller kommenterade per dag. Samt för flest besök per dag och rekommendationer till första sidan. Finns även utmärkelser för olika top listor

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
InTheWhite
29 december 2013 · 2 151 Inlägg

Aha! Det är alltså så det ligger till. Hittade förresten hur man kollar röstningen långt om länge. tongue

Klart det är skoj att få bra betyg i röstningen, men trevliga kommentarer värmer alltid mer. smile

JoacimW Ung&Dum
29 december 2013 · 430 Inlägg

Hur länge har Panterna legat på 1a plats på garaget ? Iaf så länge jag har varit reggad har den legat 1a visst den är jättefin men det finns bilar som förtjänar den platsen .

In hoc signo vinces
Bobzza
29 december 2013 · 273 Inlägg

Jag roar mig ibland med att välja rutan "Slumpa fram en ny bil efter betygsättning " som finns under där du sätter betyg. Sedan kör jag genom 100 bilar eller något.

fluppidupp ...
30 december 2013 · 757 Inlägg

Stor anledning till varför många inte orkar bry sig är för att bilar som kan vara helt original men som fått ett par superbilliga groteska kromfälgar kan få 25345345st 5or och hamna tokhögt medans bilar som är som sagt bättre byggda och faktiskt ser bättre ut ( ur neutral synvinkel) får längre poäng. många bilar rullar inte ens längre eller är sålda och skrotade.


eller varför inte ta många av dom som hamnar på förstasidan. groteska ombyggnationer som skulle få miley cirus att verka normal.

JoacimW Ung&Dum
30 december 2013 · 430 Inlägg

Det komiska är också hur tjejer som har en risig saab med 2000 rosthål få 200 kommentarer på 1 timme , bara för att personen i fråga är en tjej..Ragga kan ni göra på krogen

In hoc signo vinces
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang