Ja jösses räckte det inte med att se Gynning i Bigbrother...sen intervjuade dom Silvstedt också och då bytte jag kanal ganska fort! usch för dom där bimbosarna...
gillar ni dom eller är dom bara patetiska?
Senast redigerat av Freddeponken (15 november 2006)
Jag kan bara säga en sak och det är att detdär programmet är ett av dom sämsta som sänds just nu på tv! Men klanka inte ner på blondiner, det finns smarta också. Här är jag ! Jag gillar bilar, det säger väl allt-smart!
Jag kan bara säga en sak och det är att detdär programmet är ett av dom sämsta som sänds just nu på tv! Men klanka inte ner på blondiner, det finns smarta också. Här är jag ! Jag gillar bilar, det säger väl allt-smart!
Ska vi tro dig Elin?? njae får tänka på saken....hehe skojar bara. du gillar bilar och det är grymt smart!
kunde inte hålla med dig mer där!! ja det e fan bra det sen är elin ett fint namn med..hehe