Går det inte annars bara Be någon svetsa i lite och sen att man fräser ur det som inte ska vara där? Säkert rätt dyrt men känns rätt onödigt att skrota en topp?
Går det inte annars bara Be någon svetsa i lite och sen att man fräser ur det som inte ska vara där? Säkert rätt dyrt men känns rätt onödigt att skrota en topp?
Jo, det är det lite synd Men det känns enklare att köpa en på skroten, försöka hitta en med lågt miltal och i bra skick så är 600kr inte så farligt
problemet för mej var att nästan alla t5 er hade dom ryckt mätarhuset så det gick inte å se, och sen tiden då, dom har bara öppet 4 timmar på lördagar så det gäller att va snabb som fan! jag hann precis
problemet för mej var att nästan alla t5 er hade dom ryckt mätarhuset så det gick inte å se, och sen tiden då, dom har bara öppet 4 timmar på lördagar så det gäller att va snabb som fan! jag hann precis
Haha känner igen det där har varit där på lördagar med, man får stressa lite Miltalet kan man se på deras hemsida !
problemet för mej var att nästan alla t5 er hade dom ryckt mätarhuset så det gick inte å se, och sen tiden då, dom har bara öppet 4 timmar på lördagar så det gäller att va snabb som fan! jag hann precis
Haha känner igen det där har varit där på lördagar med, man får stressa lite Miltalet kan man se på deras hemsida !
Nja, eldade lite först så att gummit blev riktigt mjukt. Sen bände jag ut metallhyllsan som sitter i bussningen, sen var det bara att bända ut det som var kvar av bussningen
Nja, eldade lite först så att gummit blev riktigt mjukt. Sen bände jag ut metallhyllsan som sitter i bussningen, sen var det bara att bända ut det som var kvar av bussningen
aa okej menar de det är ju nästan omöjligt utan eld
Sitter och kollar på grenrör, har ju tänkt köpa ett Japan grenrör. Men det finns ju 2 olika ett 688 och 921. 688 är ju det äldre och 921 är från s60 t5? Har läst att det inte ska vara någon jättestor skillnad på flöde på dessa två men att 921 är aningen bättre. Har ett artnr 9207688 någon som vet om det stämmer ?
jag har ett -688 men -921 e snäppet värre när man kommer upp mot 500-600 hk annars är dom likvärdiga fast -688 är av bättre kvalete. ¨
när jag pratade med tmr så sa dom att om man kör med 500-600 hk med dom grenrören så blir mottrycket för stort och motorn håller inte mer än kanske 2000 mil ist för 20 000 mil med extraktor.
jag har ett -688 men -921 e snäppet värre när man kommer upp mot 500-600 hk annars är dom likvärdiga fast -688 är av bättre kvalete. ¨
när jag pratade med tmr så sa dom att om man kör med 500-600 hk med dom grenrören så blir mottrycket för stort och motorn håller inte mer än kanske 2000 mil ist för 20 000 mil med extraktor.
men hur många häst siktar du på?
Har inte funderat så mycket på det men inga 5-600 HK. Skulle bli nöjd med runt 350HK
jag har ett -688 men -921 e snäppet värre när man kommer upp mot 500-600 hk annars är dom likvärdiga fast -688 är av bättre kvalete. ¨
när jag pratade med tmr så sa dom att om man kör med 500-600 hk med dom grenrören så blir mottrycket för stort och motorn håller inte mer än kanske 2000 mil ist för 20 000 mil med extraktor.
men hur många häst siktar du på?
Har inte funderat så mycket på det men inga 5-600 HK. Skulle bli nöjd med runt 350HK
jag har ett -688 men -921 e snäppet värre när man kommer upp mot 500-600 hk annars är dom likvärdiga fast -688 är av bättre kvalete. ¨
när jag pratade med tmr så sa dom att om man kör med 500-600 hk med dom grenrören så blir mottrycket för stort och motorn håller inte mer än kanske 2000 mil ist för 20 000 mil med extraktor.
men hur många häst siktar du på?
Har inte funderat så mycket på det men inga 5-600 HK. Skulle bli nöjd med runt 350HK