http://www.speedart.se/

ludde__mannen draminbil.nu
12 januari 2007 · 1 382 Inlägg

Jag bad om pris på en av fälgarna.. Fick svaret att de skulle återkomma snarast.. Det var samma dag somm denna tråden kom ut, väntar fortfarande på svar sad

Ventyr
12 januari 2007 · 33 Inlägg

ludde__mannen skrev:
Jag bad om pris på en av fälgarna.. Fick svaret att de skulle återkomma snarast.. Det var samma dag somm denna tråden kom ut, väntar fortfarande på svar sad

med dom priserna dom har så lär det regna in hundratals mail varje dag om pris förfrågningar på fälgarna, så testa igen väl... smile

MOVIEMENT
12 januari 2007 · 592 Inlägg

Ventyr skrev:

ludde__mannen skrev:
Jag bad om pris på en av fälgarna.. Fick svaret att de skulle återkomma snarast.. Det var samma dag somm denna tråden kom ut, väntar fortfarande på svar sad

med dom priserna dom har så lär det regna in hundratals mail varje dag om pris förfrågningar på fälgarna, så testa igen väl... smile

Håller med, är säkert inte lätt att komma ihåg ett mail när hela garaget.org verkar ha skickat åt dem ;D

2much.fi
Accessories for your DSLR
Decibel
24 januari 2007 · 2 911 Inlägg

Hämtade ut sidokjolarna idag.

Kompanjonen Magnus som pysslat med spoilerutveckling @ hällsjö styling tog sig en titt.
Glömde kameran på firman däremot, närbilder kommer imorrn!

+ Väl tilltagna i tjocklek
+ Relativt "närapå" passform på höger
- Vänster passade sämre
- Fler vinklar och mått stämmer inte mellan höger/vänster, vi snackar 3-4mm eller mer.
- Dålig ytfinish, mycket porer, svackor och sliprepor i mängder.

MEN, om man ser till vad man får i relativitet mot vad det kostar så är de värda varenda krona, vill man spara in några tusen gentemot andra tillverkare så får man räkna med lite glitches.
Så realtionen kostnad vs. produkten så ger jag den 8 av 10 poäng.

Den stora nackdelen, ännu, är att jag inte fått något som helst kvitto med moms specifierad, således är deras försäljningar svarta och skattebrott, tills de kirrar fram ett kvitto som styrker att de bedriver näringsverksamhet.
På spoilerprylar kanske det är skitsamma, men jag som företagare vill ju gärna styrka mina inköp, framförallt bokföringsmässigt.
Och för privatpersoner som kanske köper mekaniska prylar eller saker som kan "gå sönder" i sin konstuktion och vill reklamera har NOLL, NADA, ZIP att säga till om när det går åt pipan, inga rättigheter what so ever.

Så sammantaget, börjar dom uppträda som ett företag och håller denna kvalité på prylarna tror jag dom kan lyckas bra, de flesta har nog använt spackel och sandpapper tidigare och har nog inget emot det om de kan tjäna in några slantar.wink

Senast redigerat av Decibel (24 januari 2007)

saabjohan203
18 februari 2007 · 75 Inlägg

har fått mina grejor och det var bra passform och mkt fin ytfinish på det:) jag är jätte nöjd, stort + till speedart.se

m3l1n
18 februari 2007 · 200 Inlägg

min spoiler är 1-2 veckor försenad hmm har mailat men som vanligt inte fått något svar

saabjohan203
19 februari 2007 · 75 Inlägg

ring dom istället:) 0142-10047

dom har en massa som mailar hela tiden så en del kommer bort lr glöms bort, inte lätt när man precis har startat, men slå dom en signal stället så reder ni nog ut det.

Det låg en massa kjolpaket,vingar mm som inte levererats än så dina grejor kanske ligger därsmile

//Johan

ludde__mannen draminbil.nu
7 mars 2007 · 1 382 Inlägg

Decibel skrev:
Hämtade ut sidokjolarna idag.

Kompanjonen Magnus som pysslat med spoilerutveckling @ hällsjö styling tog sig en titt.
Glömde kameran på firman däremot, närbilder kommer imorrn!

+ Väl tilltagna i tjocklek
+ Relativt "närapå" passform på höger
- Vänster passade sämre
- Fler vinklar och mått stämmer inte mellan höger/vänster, vi snackar 3-4mm eller mer.
- Dålig ytfinish, mycket porer, svackor och sliprepor i mängder.

MEN, om man ser till vad man får i relativitet mot vad det kostar så är de värda varenda krona, vill man spara in några tusen gentemot andra tillverkare så får man räkna med lite glitches.
Så realtionen kostnad vs. produkten så ger jag den 8 av 10 poäng.

Den stora nackdelen, ännu, är att jag inte fått något som helst kvitto med moms specifierad, således är deras försäljningar svarta och skattebrott, tills de kirrar fram ett kvitto som styrker att de bedriver näringsverksamhet.
På spoilerprylar kanske det är skitsamma, men jag som företagare vill ju gärna styrka mina inköp, framförallt bokföringsmässigt.
Och för privatpersoner som kanske köper mekaniska prylar eller saker som kan "gå sönder" i sin konstuktion och vill reklamera har NOLL, NADA, ZIP att säga till om när det går åt pipan, inga rättigheter what so ever.

Så sammantaget, börjar dom uppträda som ett företag och håller denna kvalité på prylarna tror jag dom kan lyckas bra, de flesta har nog använt spackel och sandpapper tidigare och har nog inget emot det om de kan tjäna in några slantar.wink

Väntar fortfarande med spänning!

Gött att se att många har fått bra prylar! Fler styling företag är aldrig fel! Då blir man ju av med de sämre;)

m3l1n
8 mars 2007 · 200 Inlägg

kan ju berätta att jag inte kommer få nån spoiler ...varför ? jo för nu har fabriken tydligen slutat tillverka den modell jag hadde beställt ..och fick själv kontakta dom (speedart) och fråga varför spoilern var försenad..kommer nog inte köpa nått av dom mer hmm priserna börjar bli rätt höga nu ochså ....

Japs-Jens
8 mars 2007 · 1 503 Inlägg

Har köpt mina stolar på speedart och de var kanon! Kostade nästan hälften av vad de gör hos de flesta andra! Personalen är även den jättetrevlig men de har mkt att göra för tillfället.

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang