Sebb0 skrev:
Tjenare satt här nu mitt i natten och filosoferade lite..
Jag har länge haft tankar på att bygga en sneak turbo på min e30.
Jag har fortfarande min prövotid och är inte sugen på att ta risker på att förlora kortet m.m. för att dom öppnar huven eller nått dumt..
Om man skulle åka på en tex 50 väg i 70-80 på kvällen/natten Ser att du möter en polis på vägen i andra färdriktningen som ser att du kör allt för fort.
Vad händer? Vad kan dom göra? Vad kan hända mig?
Om jag då till exempel då skulle hålla samma temp eller gasa lite till och smita in bland lite små gator. parkera bilen låsa och dra där ifrån fortare en kvickt..?
Eller att jag tex står och börnar eller sladdar på en parkering på en bil träff. Ser polisen och då stänger av, låser bilen, och springer in bland folk...?
Vad kan hända mig? Dom kan ju inte direkt bevisa att det vart jag som körde men jag "borde veta vem som kört bilen" hur kommer dom göra för att sätta dit mig och hur försvarar jag mig?
skulle dom "vinna" och få fram att det var jag så skulle ju troligen det leda till böter och att dom tar mitt kort.
Men vad kan dom göra som sagt och hur försvarar jag mig och ser till att inte få något straff?