4258
Sök

Svart Jeep Cherokee limited 97:a stulen i Göteborg

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
20 februari 2014
Trådstartare
Hjälper en på ett annat forum att lägga ut denna här:

(Postat den 17:e februari)
Hej!

I Torsdags eller eller Fredags natt så blev min Jeep bortförd från den parkeringsplats i Majorna där den har stått avställd och oförsäkrad i ungefär 3-4 månader.

Har varit i kontakt med både polis och kommun och dom vet ingenting alls om bilen. Eftersom att det inte satt något batteri i bilen så är jag nu ganska övertygad om den har blivit lyft/bogserad från platsen in i någons garage för att plockas ner i delar.

Bilen är alltså en svart Jeep Cherokee XJ limited. Grå skinninredning i mycket bra skick (elstolar).
Fälgarna kan jag inte namnet på men det den nyare multieker-varianten som kanske kommer från någon nyare modell. Något slitna.
Däcken var nästan helt nya General Grabber sad
På karosseridetaljerna så finns det inte mycket att säga förutom att dom är svarta, med kanske lite repor från buskar och dyl.

På backluckan däremot sitter det ett fyrkantigt klistermärke längs ner i vänstra hörnet (sett bakifrån)
Det står "metebolaget" och det kanske kan synas att det vart något där trots att man tar bort märket.

Känns riktigt tungt just nu att jag antagligen aldrig mer kommer att få se bilen igen. Så ser ni eller hör någonting så är jag mer än tacksam om ni hör av er till mig eller polisen.

0703 248042

Regnummer: SXY 817

Mvh Daniel
Senast redigerat av Pierre_r (23 februari 2014)

Sök