4020
Sök

Hobbylackerare/ fritidslackerare sökes

43 Inlägg
18 maj 2014
Trådstartare
Tjenare! Tänkte kolla om det finns nån sköning som är någorlunda duktig på att lacka.

Har en golf3a som behöver lagas lite ytrost på, inte överdrivet mycket.
Och sen lackas om, har inga större krav på kvalitet igentligen, allt är bättre än hur det ser ut nu..

Så om det finns någon som vill ta på sig ett litet kvällsprojekt eller liknande, och har garageplats/verkstad att jobba i?

Jag har tyvärr varken kunskap, plats eller verktyg att göra jobbet själv. sad

Och nej, jag är inte direkt intresserad av att lämna in till seriös firma, så bilen kostade mig ungefär en tredjedel av vad n lackering skulle kosta på firma.

Eventuellt pris kan vi självklart diskutera fram om intresse finns!

Ha det kung !

1 562 Inlägg
18 maj 2014
Jag är inte intresserad av att hjälpa dig, men det lär nog underlätta om du skriver var i landet du hör hemma.

3 182 Inlägg
18 maj 2014
vet inte vart du bor men hör med nått gymnasium som har billackering där betalar du endast materiel vilket blir billigt  på lite golf 3a.

43 Inlägg
18 maj 2014
Trådstartare
Aah, shit.. Bor i Stockholm smile

3 182 Inlägg
19 maj 2014
kolla med fredrikabremmer åke heter läraren inne på lack. väldigt bra att ha o göra med.

43 Inlägg
19 maj 2014
Trådstartare
Låter intressant med fordonsskola! Då jag inte bryr mig så mycket om resultatet kanske detta skulle kunna vara lämpligt.. Synd bara att det är så nära sommarlovet nu.. Lämnar jag in bilen nu så lär den ju inte hinna bli klar..

Vad är lättast då, var inne på deras hemsida och kollade.. Ringer man direkt till läraren? yikes

3 182 Inlägg
19 maj 2014
åke lackering 0706061544 ring det är mycket bättre.

Sök