ridetech va tycks?

Haik
1 december 2006 · 79 Inlägg

Va tycker ni om ridetech...bra ställe att slänga bort pengar elller?

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:
Haik
1 december 2006 · 79 Inlägg

ridetech.va tycker ni?

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:
Dreamcatcher
1 december 2006 · 260 Inlägg

har hört en del inte så bra saker. har ingen erfarenhet därifrån själv.

styling har egentligen bara med pengar att göra.
JE
1 december 2006 · 227 Inlägg

Du får vad du betalar för, så är det med många företag...! Och ja jag har handlat därifrån, köpte en billig dump och fick kvalite därefter...

Dum spiro, spero...
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
LillNaisarn
2 december 2006 ·

Har både possetiva och NEGATIVA åsikter om dom,
men jag har handlat dära 2ggr och gör HELST inte det igen,

beställte först mätarhållare till astolpen snabb leverans och inga problem

sen ngn månad senare beställde jag
under car kitt neon
x-tra mätare (3st) 52mm
säkringshållare
säkert ngt mera,

väntade ca 1 månad och inget kommit, och det stog då jag beställde att SAMTLIGa grejjer fanns i lager och även efter jag beställt fanns det i lager d.v.s att dom kan sända det direkt, mailar och vill avskriva då jag väntat över 1 månad på att få grejjerna (dom hade inte ens skickat ut det under den tiden) , inga problem från deras sida då jag vill avksriva beställningen så det vart "amulerat" eller hur det stavas d.v.s avksrivet,

Sedan 2-4 veckor sen kommer det att jag har gods att hämta på bussgods TROTS att jag avbeställt, dålig stil tycker jag då det är avskrivet beställningen och dom skickar det iaf,

visst det kanske var en gångs företeelse men tycker att det var dåligt gjort, så det är 50-50 possetivt och negativt jag tycker om dom...

Schiller
3 december 2006 · 27 Inlägg

har haft liknande problem som dig LillNaisarn, likförbenat ska dom skicka iväg grejorna näär man inte vill ha dom men när man sitter där och väntar då kommer inget, TRåkigt med sådana företag......

SAAB_4ever
3 december 2006 · 767 Inlägg

har beställt under car kit neon där de va SKIT!!! sen köpte ja ett nytt under car kit av dom med LED de funklar kannon! snabb leverans osv...

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se
Saab 9-3 Turbo X "Turbo X" (2008)
Saab 9-3 SC "2.0T XWD Aero" (2009)
Fredrik.Gustavsson
3 december 2006 · 2 123 Inlägg

Har beställt lite saker därifrån och aldrig haft några som helst problem.
Tycker dom är hur bra som helst att ha och göra med men har läst om andra som haft problem och det är kanske inte så bra.

A_nders
12 december 2006 · 259 Inlägg

När ja beställde därifrån tog de 3 dagar innan ja fick mina saker, tycker de e riktigt bra wink

BMW 530 Xd (2007)
Audi S6-R "M5 for breakfast" (1995)
blixtkungen
12 december 2006 · 28 Inlägg

Beställde för första gången hos dom nu i söndags och fick varorna idag, så jag kan nog rekommendera dom.

ErskPersk Svindåre
12 december 2006 · 1 433 Inlägg

LillNaisarn skrev:
Har både possetiva och NEGATIVA åsikter om dom,
men jag har handlat dära 2ggr och gör HELST inte det igen,

beställte först mätarhållare till astolpen snabb leverans och inga problem

sen ngn månad senare beställde jag
under car kitt neon
x-tra mätare (3st) 52mm
säkringshållare
säkert ngt mera,

väntade ca 1 månad och inget kommit, och det stog då jag beställde att SAMTLIGa grejjer fanns i lager och även efter jag beställt fanns det i lager d.v.s att dom kan sända det direkt, mailar och vill avskriva då jag väntat över 1 månad på att få grejjerna (dom hade inte ens skickat ut det under den tiden) , inga problem från deras sida då jag vill avksriva beställningen så det vart "amulerat" eller hur det stavas d.v.s avksrivet,

Sedan 2-4 veckor sen kommer det att jag har gods att hämta på bussgods TROTS att jag avbeställt, dålig stil tycker jag då det är avskrivet beställningen och dom skickar det iaf,

visst det kanske var en gångs företeelse men tycker att det var dåligt gjort, så det är 50-50 possetivt och negativt jag tycker om dom...

har haft liknande probs med dom, beställde ett par stolar, väntade en och en halv månad, då tog jag kontakt med dom, stolarna fanns inte ens i lager fasst det stog det på hemsidan... tog 1 månad till innan jag fick dom, tänker nog inte handla där nåmer

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
BBAD Utbildad hobbymekare
26 december 2006 · 1 125 Inlägg

ha beställt lite grejer där å de tog en J*VLA tid för att få dom, nästan 4 veckor...

men dom ha ju hyffsade prise på de mesta så de e ju iaf bra tycker jag.

komma beställa mera därifrån i fortsättningen men man får hoppas på att man kan få grejerna lite tidigare iaf

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Molle_S60
26 december 2006 · 329 Inlägg

Har hört en massa skit om dom men har beställt själv och är kanonnöjd...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang