Har nu hittat ett mycket roligt projekt som jag tänkte få klart till våren 2020. En Amazon 122S Overdrive. Tanken är nog att försöka återskapa "Torslandakänslan" i den igen, men vi får se hur det artar sig. Kommer att... Visa mer
Kul projekt! Jag fick själv en gammal rosthög till amazon för ett drygt år sedan. Nu valde jag en liten annan väg än orginal att gå med min, men det skulle vara kul att ha en orginalare någon gång också. Ska bli kul och följa din kamp mot rosten!
Kul projekt! Jag fick själv en gammal rosthög till amazon för ett drygt år sedan. Nu valde jag en liten annan väg än orginal att gå med min, men det skulle vara kul att ha en orginalare någon gång också. Ska bli kul och följa din kamp mot rosten!
Ha ha.. ja här finns det gött om rost. Lycka till med ditt projekt
Ha ha.. ja här finns det gött om rost. Lycka till med ditt projekt
Haha jo så är det men du gör riktigt snygga lagningar måste jag säga! Och tack ska du ha, det lär jag behöva 😂
Ett sjujäkla jobb du lägger ner, och fint blir det!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.