6627
Sök

Någon som ska till Tjeckien/Slovakien?

1 582 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
Tjenare.

Jag undrar om det är någon som ska till Tjeckien/Slovakien någongång snart?
Det är så att jag har hittat fram och bak spoiler till min bil, kanske inte världens snyggaste, men mycket snyggare än orginal.

Problemet är att jag inte vet om man kan beställa därifrån till Sverige sad
Så då undrar jag om någon ska dit snart och kan köpa med det? Sjävklart betalar jag extra för besväret osv.

Här är i allafall hemsidan, kanske finns fler folk som hittar intressanta saker till sina bilar och vill beställa smile

http://www.fun-tuning.cz

Hoppas någon ska ner snarast, Mvh Pappi

Fartdåre
378 Inlägg
2 december 2006
kontakta dem och fråga om de inte kan skicka till Sverige. Allt har ett pris vettu. Även tjeckiska företag tänker på vinst!

TICen är till salu säljs billigt.

1 582 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
Jag har kontaktat dom, men de är väldigt sega på att svara Tjeckier ^^
Kollar även i förväg om de inte kan skicka då om någon ska dit och kan köpa med på vägen om någon är där eller i närheten, vore toppen det också + personen tjänar en bra slant av mig smile

Vill även tillägga att priserna är otroligt bra, i allafall när det gäller min bil, har inte kollat några andra, men det är värt att kolla upp big_smile
Senast redigerat av Pappi (2 december 2006)

9 108 Inlägg
2 december 2006
Lycka till att få någon att ställa upp, det går inte att få in en front och bakspoiler i en vanligt bil precis, speciellt om man inte åker ensam. Då får man ta med sig kärra och det är ork och väldigt dyrt om man ska vara borta ett tag.

Kolla du upp om dom skickar till Sverige istället.. tuningzone.pl borde väl ligga i hyfsat pris, dom skickar ju grejor i alla fall.

edit: Var dom verkligen så billiga? På dom sakerna jag kollade på lite snabbt var det inga överdrivet låga priser i alla fall..
Senast redigerat av MilleN (2 december 2006)

1 582 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
Tjenare MilleN

Ne jag vet att de inte är lätt, men jag tänkte om de var någon som kör lastbil i europa eller så som kunde åka förbi och köpa sakerna, sen så hämtar jag sakerna i Sverige så fort personen kommer fram smile

Jo jag vet, men de är sega på svara, får försöka hålla mig big_smile
Ska ta och kolla upp den hemsidan också, hoppas man hittar någon styling till min bil smile

Dom var i allafall billiga när det gällde Seat Toledo 1L som sagt så kollade jag inte in andra bilar, det stämmer säkert som du säger men men smile

Sök