6675
Sök

Nintendo Wii unik spelupplevelse?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
http://pcforalla.idg.se/info/webbtv/20061122.asp

såg nyss denna videon. efter jag såg videon blev jag helt kär i wii ska skaffa denna konsol så snart som möjligt big_smile

2 652 Inlägg
3 december 2006
de verkar riktigt grymt ,. funderar också på samma sak

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
sen vet jag inte riktigt hur de andra spelen är men dom sportspelen som dom visade när man använde de knepiga kontrollerna så verkar det hur värt som helst smile

200 Inlägg
3 december 2006
ps3 blir nog grymmare smile

Zoom Zoom
381 Inlägg
3 december 2006
m3l1n skrev:

och dyrare  wink
ca 4 gånger dyrare

Power is Nothing Without Control

348 Inlägg
3 december 2006
Det blir rätt många mer som spel som stödjer dom kontrollerna.

PS3 och Xbox360 grafik i all ära, men Wii tar det till nästa generation med spelkänsla smile

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
3 december 2006
Mjaaa...jag vet inte riktigt om Ps3 blir så mycket grymmare....har hört rätt mycket om att grafik motorn i PS3 är extremt dålig. Vet inte om de stämmer. Men jag ska iallafall köpa Wii......är, och kommer alltid vara ett Nintendo fan smile. Playstation i all ära...men de är inget jämfört med spelen som Nintendo har. Och nintendo har nästan alltid revolutionerat spelvärlden.  smile
Senast redigerat av THEBADGUY (3 december 2006)

Allt för den där jävla hatten!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Mjaaa...jag vet inte riktigt om Ps3 blir så mycket grymmare....har hört rätt mycket om att grafik motorn i PS3 är extremt dålig. Vet inte om de stämmer. Men jag ska iallafall köpa Wii......är, och kommer alltid vara ett Nintendo fan smile. Playstation i all ära...men de är inget jämfört med spelen som Nintendo har. Och nintendo har nästan alltid revolutionerat spelvärlden.  smile

håller med big_smile det är bara nintendo som kan erbjuda den riktigt tvspelskänslan smile xbox och ps3 är ju datorspel wink

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
3 december 2006
dusty skrev:
THEBADGUY skrev:

håller med big_smile det är bara nintendo som kan erbjuda den riktigt tvspelskänslan smile xbox och ps3 är ju datorspel wink

ja de är exakt så de är. PS3 och Xbox är mest inriktat på grafik....men så är det inte med Wii.....Wii är mest inriktat på att spelaren ska ha en bra spelkänsla....och de är det nintendo säljer på....dom säljer inte på grafiken....utan dom säljer på spelkänslan. Och så klart sina gamla klassiker...som te x de nya Zelda spelet.....någon mer än jag här som ska ha det? big_smile

362 Inlägg
3 december 2006
NitrousOxideSystem skrev:
m3l1n skrev:

och dyrare  wink
ca 4 gånger dyrare

ööö Näe, dubbelt då dyr inte 4 ggr....

Wii typ 2700-3000:-
ps3 5700-6000:-

THEBADGUY "hört rätt mycket om att grafik motorn i PS3 är extremt dålig."

Har kollat runt en massa å då menar ja MYCKET!! De verkar mest vara skitsnack.... 
Grafiken verkar bli nåt frääänt!
menmen man får se i Mars.... smile

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
3 december 2006
Shorty666 skrev:
NitrousOxideSystem skrev:
m3l1n skrev:

och dyrare  wink
ca 4 gånger dyrare

ööö Näe, dubbelt då dyr inte 4 ggr....

Wii typ 2700-3000:-
ps3 5700-6000:-

THEBADGUY "hört rätt mycket om att grafik motorn i PS3 är extremt dålig."

Har kollat runt en massa å då menar ja MYCKET!! De verkar mest vara skitsnack.... 
Grafiken verkar bli nåt frääänt!
menmen man får se i Mars.... smile

Ja de var bara rykten smile. Jag är inte säker. Men de återstår att se.... synd att den flyttats så j*vla långt fram bara sad

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
vilket är det som kommer i mars ? wii eller ps3?

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
3 december 2006
dusty skrev:

De är PS3^^

401 Inlägg
3 december 2006
grymt som sören!! blev för en gångs skull sugen på att spela TV spel igen smile

Tycker inte det handlar om grafik när det gäller spel, för är där ingen bra story till spelet eller spelkänsla så är spelet dåligt oavsett hur fin grafiken är.

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
dusty skrev:

De är PS3^^

pust smile på kompletts hemsida står det att den är tillänglig från och med 31/12-06 så hoppas de stämmer smile

Sök