Håller tummarna för dig angående lungorna. Det behöver inte vara någon fara. Jag var på ett ögonbottenfoto i somras och efter 5mån fick jag en kallelse till ytterligare ett foto. Jag är diabetiker och gör ett foto om året som rutinkontroll. Men nu hade jag fått en kallelse lite för tätt inpå så jag försökte få tag på någon som kunde svara på varför, men att få kontakt med någon på ögonmottagningen var svårare än att hitta sunt förnuft i Rosenbad..
Jag avboka tiden i en telefonsvarare och bad dom ringa mig ifall det va något viktigt. En vecka senare ringde dom upp mig och förklarade att dom sett en förändring som dom ville kolla närmare på och att det var bäst att jag kom in. Kul besked tänkte jag.. Jag for in och blev fotograferad och sa att det här gör mig jävligt nervös så jag vill gärna ha ett besked på en gång. Så vi satte oss och började jämföra bilderna och då visade det sig att den förra bilden var suddig eller dåligt tagen. Det var ingen förändring helt enkelt. Nu blev det visst en roman av det och det är ju helt skilda saker med ögonbottenfoto och röntgen men ett exempel på att man inte ska måla fan på väggen 🙂
Förresten är det väl 5/4,5" mönster på PV? Kolla på typ Ford Explorer eller Dodge Van vad dom har för axelbredd. Då får du ju en värre axel till kommande motor också 🙂
Elbilar kan dra åt helvete.