1585
Sök

projekt: FORD SIERRA || update och nya bilder 2007-11-08 ||

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
jahapp då har man besiktat scorpan då... gick bättre än förväntat även om det vart några 2or smile

http://i18.tinypic.com/4l4qu6p.jpg

vart iaf 5st 2or och 3st utav dom visste jag redan om så jag är nöjd iaf smile var nog ett bra bilköp endå det där smile
Senast redigerat av _Glenne_ (28 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
28 augusti 2007
Fy fan va synd sad

C H E V R O L E T <3

Ford Racing
479 Inlägg
28 augusti 2007
Snålas inte med 2:orna tongue

Ja Just!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
är det nån som behöver lite sierra grejjer så har jag massa sierra saker till salu, 2st 2,9 liters motorer som funkar, 1st 2,0 ohc motor, 1st 2,8 motor som det saknas lite grejjer på, växelådor, bakaxlar, dörrar, skuff luckor, inredningar, sprillans nya skärmkanter bak vänster och höger till sierra sedan, eventuellt säkningssats(fjädrar) till sierra, RS sido kjolar, eventuellt en RS vinge till sedan modellen, nyare baklysena (dom som är orginal tonade) så behöver ni nått så har jag massa grejjer och lite styling till salu smile

har 4st sierror att sälja grejjer av plus lite lösa saker, 2st av dom är hyffsat komplett (inte helt komplett men nära på)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
28 augusti 2007
Vill se skorpan gul wink smile

Born With Nothing..Die With Everything

811 Inlägg
28 augusti 2007
Vad är det för RS vinge Glenne? smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
jaa så snart som möjligt ska det bli ny färg, men vet inte om den blir gul eller blanksvart, vad tror ni?

doors: det är RS vingen som satt på sierran, du kan ju kolla på bilderna på den och se om du får nån skymt av vingen smile

men jag sitter och funderar på om man vågar göra sig av med sierra sakerna, för en viss person här på gorg sa "tänk om du köper dig en sierra igen då" då skulle man ju ångra sig så jag får se smile

3 627 Inlägg
28 augusti 2007
Gul Gul Gul Gul Gul Gul Gul Gul Gul Gul... Nu orkar jag inte skriva Gul mer tongue

Men Gul tycker jag du ska lacka den tongue

P.S. Ber om ursäkt om det inte framgick tillräckligt tydligt att jag tycker du ska lacka den Gul! Den borde bli Gul roll .. jag sa att jag tyckte Gul va? tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

2 953 Inlägg
28 augusti 2007
_Glenne_ skrev:
jaa så snart som möjligt ska det bli ny färg, men vet inte om den blir gul eller blanksvart, vad tror ni?

doors: det är RS vingen som satt på sierran, du kan ju kolla på bilderna på den och se om du får nån skymt av vingen smile

men jag sitter och funderar på om man vågar göra sig av med sierra sakerna, för en viss person här på gorg sa "tänk om du köper dig en sierra igen då" då skulle man ju ångra sig så jag får se smile

du kommer nog antagligen köpa en ny sierra ju efter scorpion har gjort sitt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

811 Inlägg
28 augusti 2007
Mjo, det vore ju lite surt glenne. Men då får du spara det du tror att du vill ha kvar. hehe

skulle inte lacka bilen gul. smile Varför inte blå/mörkblå.  blå metallic.. det är fint det smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
ja jag är också sugen på GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL  med SVART SVART SVART SVART SVART SVART SVART SVART  huv, tonade bakljus, vita blinkers, tonade rutor, svarta fälgar och vinge roll

undra om nån förstår att jag är sugen på en gul bil med svart huv hmm

skulle säkert bli halv fränt smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
Droors skrev:
Mjo, det vore ju lite surt glenne. Men då får du spara det du tror att du vill ha kvar. hehe

skulle inte lacka bilen gul. smile Varför inte blå/mörkblå.  blå metallic.. det är fint det smile

jag tänker inte lägga ner så mkt energi och pengar på bilen och därför blir det en garage lack med en billig och enkel färg smile

811 Inlägg
28 augusti 2007
Sen döper du bilen till getingen big_smile hehe

Varningar. 36
1 200 Inlägg
28 augusti 2007
Rosa med lila blommor och en gubbe med afro på huven utan kropp bara ett par ben som sticker ut ur skallen och armar som sitter fastväxta med knä'na. Nappar du på idén vore det en ära att få måla den åt dig hehe.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
haha jo men visst big_smile

men helsvart skulle ju se seriösare ut iofs fast gul med svart huv blir säkert fränare (?) tongue

3 627 Inlägg
28 augusti 2007
_Glenne_ skrev:
ja jag är också sugen på GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL  med SVART SVART SVART SVART SVART SVART SVART SVART  huv, tonade bakljus, vita blinkers, tonade rutor, svarta fälgar och vinge roll

undra om nån förstår att jag är sugen på en gul bil med svart huv hmm

skulle säkert bli halv fränt smile

Yippie big_smile GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL
GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL
GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL

SÅÅ big_smile Det kändes skönt roll

Gillar din idé wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
haha får en känsla av att jag inte är ensam om att gilla gult roll

tur att det är fler som gillar iden då smile

Drop Shop
926 Inlägg
28 augusti 2007
jag gillar den inte,
Gult är det fulaste som finns typ :\

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
okej, tur att inte alla tycker lika, hur skulle världen se ut då tongue

Körv
3 535 Inlägg
28 augusti 2007
Scorpio är en fräsig bil big_smile Hoppas du är glad med den big_smile Och gult vore rätt kul big_smile

Lycka till kompis, och glad att du inte är skadad smile

Truckdriving Man

Sök