Ok vi har haft uppstart, inte utan missöden så klart. Först så läckte ena kylarslangen vid anslutningen till vattenpumpen, det var dock lätt ordnat då det visade sig att en tätning fattades. Sen så visade det sig att den nya slavcylindern läckte, och där står vi just nu. Men jag bjuder på en video från uppstarten https://www.facebook.com/patrik.gravemo … 5529284636
Kul att se den igång :-) Vart på slavcylindern läcker den? Hade samma problem själv förut, men det visade sig vara ett rör som gick in i slavcylindern som läckte.
Kul att se den igång :-) Vart på slavcylindern läcker den? Hade samma problem själv förut, men det visade sig vara ett rör som gick in i slavcylindern som läckte.
Slaven är bytt nu! Det va i själva cylindern, troligen packbox som hade en liten spricka eller liknande! Fortfarande något knas med kopplingen, kapten är ju tyvärr ute på sjön nu igen men jag ska försöka få ordning på bilen så länge! Ska försöka uppdatera här med har varit sjukt dåligt senaste tiden...
Segt segt som fan! Hoppas på att det blir klart nu i veckan! Tyvärr så hade jag missuppfattat lite så vi kommer inte veta något exakt effekt tal, än Kapten är sugen på att få hon bänkad sen! MEN uppdateringar till veckan hoppas vi på