25 juni 2005
Trådstartare
Hallå där! Har ett 3-kanals steg som jag tänkte koppla till min alpine spelare. Undrar då om jag bör dra en extra RCA kabel från sub utgången in i steget?
En fråga till!
Slutsteget ger 2 x 50W RMS + 1 x 150W, 500W (IHF 202?), och har utgångar för 2 bas element i kanal3 men det står inte utsatt att man kan brygga dom två. Nån som tror sig veta hur den kanalen funkar?