Japp det var förmodligen bara skit saker!
Tog isär det idag och 2muttrar till grenröret satt inte åt ordentligt!

Men jag tog av det ändå för att få dit de nya packningarna. Men självklart ska de hålla på å jävlas.. När jag tog av turbon så gick en av bultarna av, så försökte få ur den resterande delen genom att borra, men kom genom halva innan jag kört sönder/slitit ut alla borrar vi hade..
Sen tog jag även av kamremskåpan och som sagt så tror jag fortfarande det är lite oljeläckage där.
Och så hade jag rätt att det var ett läckage vid oljereturen å! Dock var det o-ringen ner i tråget, men det var nog inte för jag använt mejseln utan för jag använts "lite" för mycket våld när turbon skulle dit

Så får bli att beställa ny o-ring från Volvo imorn, kommer köpa två bara utifall att.
Fick lov att jävlas lite mer också.. Tappade en hylsa med förlängare på(lilla spärrskaftet) in bakom framskärmen.. Så har en magnetpenna från feltema, perfekt vid sådana tillfällen, dock slet jag sönder den... Så efter det blev jag så trött så då sket jag i resten å åkte t Feltema för att bunkra upp med borrar inför morgondagen.
Köpte även ett kamlåsningsverktyg till Volvo, på feltema. Tänkte inte göra det förut då det är ganska dyrt, men tänkte att det kommer nog användas sen iaf. Så nu ska kammarna bli riktigt nollade iaf!
Hoppas ni överlevde text updaten, nå bilder togs inte då det inte fanns så mkt kul att fota under dagen. Hoppas på en bättre dag imorn för denna dag var inte kul i garaget!