Bilen är ihop och försökte göra en ombes men det sket sig, dom tyckte den tog för lite...
Samma besgubbe som jag hade första gången. Märkte efter att det gick att spänna handbromsen mer, men orkade inte göra ett försök till. Höger sida ligger även på lite hela tiden, så skivan blir lite ljummen, så i helgen blir det nog till att byta vajrarna.
Hade bilder under ihopmonteringen men dom är tyvärr gångna upp till herren i himmiln.
Jobbade extra nu i lördags 7-12 för en formspruta (plastmaskin) behövde gå, då det var bråttom att få fram plastbitarna. Så tyckte det var ett bra tillfälle att få sig en liten slant extra. Dock kostar det mer än vad jag tjänade..
Dödsförklarad
![https://www1.garaget.org/gallery/images/181/180787/180787-2256622292976f8899f7d0c5de5e9426.jpg]()
Har haft problem med att bromsslangen tar i balansvikten på innerkanten av fälgen så tänkte att jag skulle tejpa den för att skydda den lite tills jag kom hem å kunde rätta till felet en gång för alla.
Så när jag reser mig från marken så ser jag ngt ramla ur fickan, trodde det var kniven. Landar på marken precis när jag sätter ner foten, kan ni gissa var den landade? Under foten ja! Och tyvärr så var det ju väldigt grovt grus..
Trodde bara baksidan var krossad, för de är knappt en bula alls. Men tyvärr är telefon stendöd på alla sätt, så nån komponent har blivit krossad.
Nu man skulle haft drulle-försäkring.. Så nu har jag endast morsans gamla s3a men en kamera på typ en pixel känns de som.. Så bra bilder är det bara drömma om tills jag har en ny telefon, ska se om de kanske kan gå på hemförsäkringen.