17 juni 2015
Trådstartare
De är faktist den bästa Volvon jag kört och jag är väldigt emot Volvo efter tadkiga erfarenheter. I min mening så är Volvo inte mycket för exklusiv inredning, mycket hård plast över allt mm och de känns i regel kalla enligt mig. Den jag har nu är en r design med lite fetare stolar, mätare mm. Sitter riktigt bra i den, slö som ett as men går att åka i. Tyvärr återstår deras klassiska problem med hård inredning. Mitt konsolen ex med de där "smarta" facket bakom skaver på knäna mm. Sedan kommer nog el problemen på denna göra en galen med tiden.
Den bästa bil jag åkt i är dock min a3a, den slog till och med Porschen på alla plan utom sätena som är rätt svåra att jämföra med en suv då de va sport stolar i mocka. Med de sakt så e Volvon ett klart steg fram för dem men jag skulle aldrig komma tanken på att köpa den själv. Dumt planerad baklucka mm gör den väldigt otymplig att lasta i då min tjej inte kan lyfta barnvagnen så pass högt. Jobbig att komma ut med så hög tröskel (dörrarna) mm. Porschen är jämn med golvet och har last läge så bilen blir lägre när jag skall kliva ut
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm