29 juli 2015
Trådstartare
Nya ideer...
I dagarna så har de varit mycket tjafs om skatter mm. Vår kära regiring har beslutat trängselskatt på essingen så vi som bor i stockholm har helt plötsligt blivit betvingade med att betala extrema summor skatt. Detta var något som skulle införas när förbifart stockholm var klar men den vägen kommer väl inte ens färdigställas som de ser ut som. Ut över detta så har vi även fått höjd trängsel avgift och ett nytt tak som landar på över 100 kr per dygn istället för våra tidigare 60.
Varför allt detta gnäll? Jo jag tycker jag betalar min beskärda del skatt per år som det är och går inte med på något snyftande i min plånbok för sådana påhitt. Har därför letat efter Flip plåtar till reg skyltarna men inte nog med att de e svindyra (ofta 2000 kr st) så är de enormt klumpiga och odiskreta. De syns på en mils avstånd att du har dem när de är 1,5-2 cm tjocka. Jag tänkte därför i veckan alt nästa vecka sätta mig och skissa upp en egen design på detta. Vill inte ha en ram utan kommer använda mig av Bilens egna hållare i stötfångaren för motor mm.
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm