Vad är Hf Gallery för företag?

CivicHatchback
11 december 2006 · 182 Inlägg

Någon som vet vad detta är för företag? Dom säljer iallafall billiga bodykits på blocket..

/O

CivicHatchback
14 december 2006 · 182 Inlägg

En länk till en av annonserna http://www.blocket.se/vi/10027104.htm?ca=1_9_s

timson
25 februari 2008 · 57 Inlägg

jag har också sett det. men verkar inte seriöst alls. ingen hemsida eller någonting. :S

ALLT går med våld, vilja & vaselin!
BMW 530 xd (2006)
Vectra_goo Flygplans bogserare
7 april 2008 · 103 Inlägg

Är de ingen som vet nått om dom?

P-G Säl-Tämjare...
9 april 2008 · 1 024 Inlägg

Han blåste mig på 4500:- för ett bodykit inklusive takvinge till 855 förra våren, men vi satte oss tillslut i bilen och hälsade på (dock inget kriminellt) men jag fick mina pengar tillbaka och även för resan så gör INTE affärer med honom

Vilket jävla drag :)
FredrikC Diffe!!
11 april 2008 · 34 Inlägg

Man kan väl åka ner till han och köpa kontant? eller har han inga bodykits hemma eller?

and3r5son
24 juni 2008 · 176 Inlägg

är själv sugen på att köpa en vinge därifrån. men frågade om man kan köpa i postförskott så man får se att man får varan men de ville han inte

KHRacing
25 juni 2008 ·

and3r5son skrev:
är själv sugen på att köpa en vinge därifrån. men frågade om man kan köpa i postförskott så man får se att man får varan men de ville han inte

Hur vet du att det är en vinge i paketet du får på posten då - för du måste betala/skriva på först innan du får öppna det liksom

Andreas_Isaksson
23 april 2009 · 8 Inlägg

Verkar för bra för att vara sant om man tittar på annonserna på blocket så jag går inte på detta. Blir kanske mer intreserad om han skaffar en hemsida

TeBo
26 april 2009 · 9 Inlägg

Tja

Jag har också funderat på denna kille dock känns han lite oseriös när man ringer honom och nu lägger han inte upp annonser som företag längre så frågan e vad d et e för ngt men som sagt priserna lockar ju....

Rock ON!
Andreas_Isaksson
27 april 2009 · 8 Inlägg

Jag fick ett svar på email på hur det ser ut på e36. Bilden var 2 cm stor och jävligt dålig. Så jag säjer nej

Retepoj
21 november 2009 · 664 Inlägg

Själv funderar jag att köpa ett bodykit till min Volvo 850, men vet inte hur jag ska göra då, efter jag läst detta. Har ju varit lite för bra för att vara sant faktiskt, med tanke på att det kostar under 3000kr.

Visst, det är ju inte jätte dyrt till en äldre Volvo, men brukar ju ändå ligga kring 5000-6000 kr minst.
Jag bor ju uppe i Umeå, så blir ju halv jobbigt att åka dit ner faktiskt, blir ju typ 200 mil.

Men får se hur jag ska göra faktiskt, man känner sig ju sugen, och som sagt det hjälper ju inte direkt att köpa med postförskott, visst man är ju garenterat att man får något, minst en kartong i alla fall, men vad som är i får man ju aldrig veta förän man betalat och öppnat det.

Någon som beställt av dom än ovanstående?

Kjolpaket finner ni på denna annons: http://www.blocket.se/vi/24530984.htm, dock inte på första bilden utan sista bilden.

Tacksam för svar.

Senast redigerat av Retepoj (21 november 2009)

Erick
21 november 2009 · 4 767 Inlägg

Det finns inget företag registrerat med det namnet.
Personen som står på mobilnumret i annonsen har inga bolagsengagemang.

Det är en alltså en privatperson som säljer kiten.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Retepoj
21 november 2009 · 664 Inlägg

Erick skrev:
Det finns inget företag registrerat med det namnet.
Personen som står på mobilnumret i annonsen har inga bolagsengagemang.

Det är en alltså en privatperson som säljer kiten.

Jag misstänkte det lite grann, funderar att ringa och prata med dom och höra lite faktiskt.
I så fall typ köra ner dit, om man får me nå kompis som också skall handla så kan man dela på resan, men då vill man ju vara garenterad att han har det hemma.

Priset lockar ju som fan, men verkar vara oseriöst, men innerst inne så hoppas man ju.

Losgard
21 november 2009 · 1 688 Inlägg

Purfärsk tråd sedan 06 ja. big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
Erick
21 november 2009 · 4 767 Inlägg

Retepoj skrev:

Erick skrev:
Det finns inget företag registrerat med det namnet.
Personen som står på mobilnumret i annonsen har inga bolagsengagemang.

Det är en alltså en privatperson som säljer kiten.

Jag misstänkte det lite grann, funderar att ringa och prata med dom och höra lite faktiskt.
I så fall typ köra ner dit, om man får me nå kompis som också skall handla så kan man dela på resan, men då vill man ju vara garenterad att han har det hemma.

Priset lockar ju som fan, men verkar vara oseriöst, men innerst inne så hoppas man ju.

Man är ju lite nyfiken på kvaliten på kitet också när det är så billigt. Verkar det för bra för att vara sant så är det ju oftast så neutral

Jag hade varit vaksam iallafall. Men vem vet, det kanske helt enkelt är ett riktigt kap smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Erick
21 november 2009 · 4 767 Inlägg

Losgard skrev:
Purfärsk tråd sedan 06 ja. big_smile

Eftersom annonsen på blocket är ny så är det ju helt i sin ordning att söka i forumet efter en tråd som redan behandlar det aktuella ämnet istället för att skapa en ny tråd. smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang