Såg för någon dag sedan att brl hade ett strobe kit för endast 99kr i sitt sortiment. någon som har några erfarenheter av det och kan tala om hur bra det funkar?
Om du syftar på dom me 2 små strobelampor så är det okej..men inte mer.. väldigt enkelt..man kan ställa hastigheten lite..blinkar bra på mindre ytor.. men för övrigt relativt svaga.. Jag är nöjd me mina som sitter i bagagen iaf..
Om du syftar på dom me 2 små strobelampor så är det okej..men inte mer.. väldigt enkelt..man kan ställa hastigheten lite..blinkar bra på mindre ytor.. men för övrigt relativt svaga.. Jag är nöjd me mina som sitter i bagagen iaf..
Ok. Hur tror du de skulle sköta sig i strålkastar insatsatserna fram? Du har ingen bild/film på dina strobes?
nja har oxå såna med de sköter sig inte väl bakom strålkastar glaset, blinker inte så värst, till o med att larm ljuset syns bättre, men om man har klarglas då de kanske lyser bättre.
Jag har också köpt dem för 99 spänn på BRL, men har inte monterat dem i strålkastaren i bilen utan bara provat dem inne. Tyckte de blinkade lite svagt../Robin
Om vi säger så här istället..man får va man betalar för.. går dom sönder så är det ju handhavande fel för mina har då hållt i över 1 år nu å därbak skakar d en del.. Så dom är helt klart PRISVÄRDA