11660
Sök

Brl's strobe. bra eller skit?

Speed FMK
849 Inlägg
14 december 2006
Trådstartare
Såg för någon dag sedan att brl hade ett strobe kit för endast 99kr i sitt sortiment. någon som har några erfarenheter av det och kan tala om hur bra det funkar?

Mvh Ludvig

Miklen
14 december 2006
Om du syftar på dom me 2 små strobelampor så är det okej..men inte mer.. väldigt enkelt..man kan ställa hastigheten lite..blinkar bra på mindre ytor.. men för övrigt relativt svaga.. Jag är nöjd me mina som sitter i bagagen iaf..

Speed FMK
849 Inlägg
15 december 2006
Trådstartare
Miklen skrev:
Om du syftar på dom me 2 små strobelampor så är det okej..men inte mer.. väldigt enkelt..man kan ställa hastigheten lite..blinkar bra på mindre ytor.. men för övrigt relativt svaga.. Jag är nöjd me mina som sitter i bagagen iaf..

Ok. smile Hur tror du de skulle sköta sig i strålkastar insatsatserna fram? Du har ingen bild/film på dina strobes?

Mvh Ludde

C20LET
1 041 Inlägg
15 december 2006
nja har oxå såna med de sköter sig inte väl bakom strålkastar glaset, blinker inte så värst, till o med att larm ljuset syns bättre, men om man har klarglas då de kanske lyser bättre.

Vi tycker olika vet jag, that's it

Jubelidiot
196 Inlägg
15 december 2006
får mina idag. ska montera dem i framljusen skriver sedan då jag kommer hem

dra igång 140 projekt nu
no brain no pain ^^

Speed FMK
849 Inlägg
15 december 2006
Trådstartare
Wishmaster_ skrev:
får mina idag. ska montera dem i framljusen skriver sedan då jag kommer hem

Ok. väntar med spänning tongue annars får jag köpa ett par o ha vid min bas i bagaget.

Mvh Ludde

Med lem
768 Inlägg
15 december 2006
Jag har också köpt dem för 99 spänn på BRL, men har inte monterat dem i strålkastaren i bilen utan bara provat dem inne. Tyckte de blinkade lite svagt../Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

28 Inlägg
15 december 2006
Brls lampor är dom klenaste jag testat. dom går sönder av minsta vibration och stötar. skitgrejer helt enkelt

Miklen
15 december 2006
Om vi säger så här istället..man får va man betalar för.. går dom sönder så är det ju handhavande fel för mina har då hållt i över 1 år nu å därbak skakar d en del.. Så dom är helt klart PRISVÄRDA smile

å ne..ja har inga bilder eller filmer..

28 Inlägg
16 december 2006
Vissa av dom jag köpte var sönder redan i förpackningen. men dom var ju inte så dyra så "man får väl vad man betalar för".

Sök