Roliga grejer att messa till polarna

mektrollet Reparatör
16 december 2006 · 630 Inlägg

Som sagt lite tips på roliga grejer att messa till polarna för att skoja med dom lite eller kanske terra dom lite : ) Här kommer ett bra som jag fick från min flickvän . Blev lite nervös innan man läst klart hela .


" Lyssna nu , du ska inte ringa mig efter det jag berättar nu . Det är inget jag vill prata om över telefonen , vi kan prata om det senare. Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte du ska höra det från andra. Jag vet att du blir ledsen, men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare ... bara lova mig att inte bli jättearg lova ..



MEN DET FINNS INGEN JULTOMTE ....      "

dallelito med lem
16 december 2006 · 1 147 Inlägg

har du fler? den me tomten har jag fått tre år i rad nu=/

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Hee-Maan
16 december 2006 · 3 113 Inlägg

jo jag skulle också vilja ha lite fler.. om det nu finns några hmm

Semper Fi
Fredrik.Gustavsson
16 december 2006 · 2 123 Inlägg

mektrollet skrev:
Som sagt lite tips på roliga grejer att messa till polarna för att skoja med dom lite eller kanske terra dom lite : ) Här kommer ett bra som jag fick från min flickvän . Blev lite nervös innan man läst klart hela .


" Lyssna nu , du ska inte ringa mig efter det jag berättar nu . Det är inget jag vill prata om över telefonen , vi kan prata om det senare. Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte du ska höra det från andra. Jag vet att du blir ledsen, men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare ... bara lova mig att inte bli jättearg lova ..



MEN DET FINNS INGEN JULTOMTE ....      "

Jag fick den härom dagen av min flickvän men fy i helvete vad förbannad jag blev för jag fick inte hela eftersom jag var i källaren och inte hade motagning. Så här mkt fick jag :
" Lyssna nu , du ska inte ringa mig efter det jag berättar nu . Det är inget jag vill prata om över telefonen , vi kan prata om det senare. Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte du ska höra det från andra. Jag vet att du"

Sen var det slut så jag slängde mig över telefonen och tjejen fattade inte varför jag var så arg och då berättade hon smile Säkert skitkul om man fick hela smile

MilleN
16 december 2006 · 9 108 Inlägg

"Kostnaden av detta sms kunde givit mat åt en somalier för en hel dag, skicka det vidare till alla dina vänner så svälter vi den jäveln en hel vecka!!!!"

Har man ingen humor och är extremt politiskt korrekt gillar man den inte, jag gillar den som fan wink

_HITMAN_ BILGLASMÄSTARE
16 december 2006 · 92 Inlägg

MilleN skrev:
"Kostnaden av detta sms kunde givit mat åt en somalier för en hel dag, skicka det vidare till alla dina vänner så svälter vi den jäveln en hel vecka!!!!"

Har man ingen humor och är extremt politiskt korrekt gillar man den inte, jag gillar den som fan wink

Ha ha right on

***hitman***
Murvald Knegare
17 december 2006 · 718 Inlägg

Någon som har fler på lager?big_smile

William 2009-02-20
Zeraph
17 december 2006 · 19 Inlägg

läste en som gick något sånt här.
"hej, det är din telefon, jag ville bara komma ur fickan och slippa *** lukten för stund"

GrebyAxel
17 december 2006 · 524 Inlägg

Inga rasistiska påhopp nu tongue

GRATTIS! När denna text öppnades skickades en neger hem på enkelbiljett. Skicka detta meddelande till 10 personer och delta i Operation Vit Jul

julle_j
17 december 2006 · 66 Inlägg

GrebyAxel skrev:
Inga rasistiska påhopp nu tongue

GRATTIS! När denna text öppnades skickades en neger hem på enkelbiljett. Skicka detta meddelande till 10 personer och delta i Operation Vit Jul

Hahaha klockren!

Får väl me bidra med en då..

Några får den liggnades, Några får den stående, Några får den framifrån, Några får den bakifrån, Några får den hemma, andra på byn. Men alla blir lika glada när de får årets första julhälsning ! GOD JUL! Sänd denna julkram till alla du tycker om. Annars kommer den elaka tomtenissen och skiter på din julskinka!

GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
18 december 2006 · 1 660 Inlägg

Jag har lagt märke till att: Varje gång jag kör bil bakom dig får jag ståkuk, måste bero på att du kör som en kärring!

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
18 december 2006 · 545 Inlägg

hahahahahahha *dör av skratt*

Två ord räcker, SAAB knäcker
StiFf Wankel
18 december 2006 · 1 080 Inlägg

GrebyAxel skrev:
Inga rasistiska påhopp nu tongue

GRATTIS! När denna text öppnades skickades en neger hem på enkelbiljett. Skicka detta meddelande till 10 personer och delta i Operation Vit Jul

hehe den fick jag, sen skickade jag vidare den till en polare som är armenier...fick ett mindre positivt svar från honom hahaha

MDS Västerås
Hee-Maan
18 december 2006 · 3 113 Inlägg

haha.. shit alltså vad kul big_smile

Semper Fi
pUs Ûbersturmstekare
18 december 2006 · 534 Inlägg

Jag föredrar arga oneliners i stil med "Jaha, nu vill jag ha en jävligt bra förklaring!", gärna dagen efter ett riktigt fylleslag eller liknande. Det kan ge alla möjliga oväntade svar tillbaka.

VictorD Med Jetplan i generna
18 december 2006 · 413 Inlägg

Passande så här till Jul och allt smile

GRATTIS!! Du har just blivit Julknullad! Jag tycker att du är för jävla het så därför gav jag dig ett Juleknull! Skicka Juleknullet vidare till alla du känner dig lite pilsk i så här i Juletider, och ser hur många du får tillbaka! Får du över fem tillbaka är du ett av det hetaste Julesexet of all times! Tycker du att jag är ovanligt sexig så var god Juleknulla mig! God Jul!

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
pUs Ûbersturmstekare
18 december 2006 · 534 Inlägg

det var ju.. skoj.

Germax
18 december 2006 · 12 086 Inlägg

MilleN skrev:
"Kostnaden av detta sms kunde givit mat åt en somalier för en hel dag, skicka det vidare till alla dina vänner så svälter vi den jäveln en hel vecka!!!!"

Har man ingen humor och är extremt politiskt korrekt gillar man den inte, jag gillar den som fan wink

Jag log fkt en aning smile

EDIT: Läst alla andra nu oxå.. den med ståkuken va ju i särklass den bästa!
anmärkningsvärt att jultemat helt plötsligt kom i skymundan av *** och negerskämten =P

Senast redigerat av JapMax (18 december 2006)

MilleN
19 december 2006 · 9 108 Inlägg

JapMax skrev:
anmärkningsvärt att jultemat helt plötsligt kom i skymundan av *** och negerskämten =P

Tror det beror på att dom sög något kopiöst allihopa big_smile *** o negerskämt funkar ju under alla årstider haha.

mektrollet Reparatör
22 december 2006 · 630 Inlägg

Hej . Det gäller din kontaktannons ! Nu har det gått 8 veckor utan att vi fått in några svar !  Ska vi inte försöka utan foto ??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang