hur många kör hellre en amerikanare än en svensson bil?

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 december 2006 · 5 753 Inlägg

självklart kör man hellre en jänkare än nån jävla svensson bil, fast iofs så skulle en jänkare bli en svensson bil för mig endå eftersom jag heter svensson haha tongue... hellre amerikanska muskler än massa plast tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Gladen
18 december 2006 · 311 Inlägg

usch till både amerikanare och svensson :S det ska vara Japanare! smile

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
a_glad
18 december 2006 · 293 Inlägg

skulle aldrig ha en amerikanare iaf ! tongue en sak som är säker.. tongue

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!
Nasty Heavy Metal N' Horsepower
18 december 2006 · 174 Inlägg

om man vann en dodge charger R/T istället för en volvo S80 på bingolotto skulle jag nog köpa en lott då och då tongue

Alla kan köra fort rakt fram...
Aerodynamik ...
18 december 2006 · 7 120 Inlägg

Skulle hellre åka i en stylad o trimmad SAAB en någon ful gammal rostig plåtburk som låter som skit.

ghost_boy83 CREW
18 december 2006 · 2 594 Inlägg

om man får välja så blir det v8 muller för hela slanten om man nu hade råd smile

carnageman Rallyförare
18 december 2006 · 1 075 Inlägg

V8

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Merclone Leg. Spådam
18 december 2006 · 816 Inlägg

Svenssonbil är inte ens ett alternativ. Det är till för mindre vetande människor och gamla gubbar wink

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Aerodynamik ...
18 december 2006 · 7 120 Inlägg

tsss.... Japs-bilar är ju lätt bäst

Väx ifrån det där gamla mullret o häng med i tiden wink

Trozzo Oekonomisk, ja visst
18 december 2006 · 966 Inlägg

Amerikanare eller japs men aldrig volvo, hehe

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
mattiasnilsson
18 december 2006 · 7 Inlägg

volvo det är riktiga grejor det , men visst är det fränt med amerikanare med 6 liter v8

volvo bm 350 ä en redig traktor de
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 december 2006 · 5 753 Inlägg

svensson bilar är ju till för dom som inte har råd å köpa sig en v8:a jänkare eller för dom som håller på å sparar ihop till en jänkare enligt mig... skulle alldrig falla mig in å ta en jappanare, tyskt eller nått annat framför en jänk

jag är uppfödd med dragrace och v8:a så skulle jag ha råd så skulle jag lätt köpa mig en jänkare.. de är lixom min dröm å ha en jänkare smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
GrebyAxel
18 december 2006 · 524 Inlägg

v8 framför allt, aldrig en japansk plastraket som pyser lite här å där... tongue

Japs-Jens
18 december 2006 · 1 503 Inlägg

Ska vara Japs-bilar! Jänkare ska man ha när man blir gammal..äldre:P

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
VictorD Med Jetplan i generna
18 december 2006 · 413 Inlägg

V8 såklart smile Glida runt och mullra smile Kan inte bli bättre wink

Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Jonni
18 december 2006 · 1 256 Inlägg

Jag älskar Amerikanare, men tyvärr så vann en japanare mitt hjärta denna gång! smile

Caffe
18 december 2006 · 1 436 Inlägg

Är inte så kinkig, amerikansk V8, japansk prestanda eller tysk lyx. Allt duger för mig.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Rawad C20LET
18 december 2006 · 1 041 Inlägg

jag hade valt lätt en v8 framför en svensson bil men bara om bensin priserna skulle kosta mindre än va de ligger på idag sad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
tibbe Låt aldrig bilen stå still..
21 december 2006 · 112 Inlägg

jag kör ju en själv så mitt svar får bli jänkare.

Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Generalen Fritids-designer
21 december 2006 · 293 Inlägg

GrebyAxel skrev:
v8 framför allt, aldrig en japansk plastraket som pyser lite här å där... tongue

Håller med! de ska va jänkare med V8!!! smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang