3473
Sök

Snöö

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
har kommit Ca 10 cm snö här uppe nu ifs bara pudersnö men snö som snö. var ut för en litenstundsen och sladdade uta helsike ;D skoj som satan ;D
har ni nån snö där ni bor? big_smile

kontorsråtta
231 Inlägg
18 december 2006
inte en flinga så långt ögat når i Leksand..... skitvinter... skotern gråter...

Yrkesförare
1 073 Inlägg
18 december 2006
Här i Söderhamn finns inte en flinga. Så jäkla guuuuuutt:)

In your faces, alla norrlänningar som lägger ut hur mycket stålar som helst på skotrar moahahahaha... (ironi)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 december 2006
jippi här i sundsvall började de nyss att snöa stora feta puder snö flingor, så man ska väll ut å sladda snart big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
hehe vadå lägger ut mkt pengarpå skrotrar ;D ahaha skotrar är för dem som inte har någe liv.inge illa menat till nån som harskoter men jag gillar inte skotrar..

xcOOb
388 Inlägg
18 december 2006
tomt med snö i gävle, skönt smile

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
påtal om gävle. står bocken upp fortfarande? tongue hörde attdne inte är antändningsbar iår ;D

2 594 Inlägg
18 december 2006
hoonken skrev:
påtal om gävle. står bocken upp fortfarande? tongue hörde attdne inte är antändningsbar iår ;D

he he nä inte ens napalm skule få den att brinna smile
jasså du honken ni har fåt lite snö kul kul

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
hehe mjorå.. på tiden kanske man sk säg.a fick juh 70-80 cm i slute på oktober början på november sen dess har de varit lite snö. men dom behöver juh snö i fjällen så¨turisterna kan åka skider tongue

2 594 Inlägg
18 december 2006
hoonken skrev:
hehe mjorå.. på tiden kanske man sk säg.a fick juh 70-80 cm i slute på oktober början på november sen dess har de varit lite snö. men dom behöver juh snö i fjällen så¨turisterna kan åka skider tongue

he he exakt jo jag ska hem till jämtland jag me och köra lite skoter hade jag hoppats på smile
hur är det me bror din då ? va han han för bil nu?

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
hoonken skrev:

he he exakt jo jag ska hem till jämtland jag me och köra lite skoter hade jag hoppats på smile

bror min har ingen bil inge kort heller om du menar tobbe. tongue vem är du? ;D haha, nämen skoooter vafanär de jag hööör big_smile

1 854 Inlägg
18 december 2006
Vill oxå ha snö smile

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
kom hit då. haha så du hejjar på brynäs du ;D

2 594 Inlägg
18 december 2006
hoonken skrev:
ghost_boy83 skrev:
hoonken skrev:

bror min har ingen bil inge kort heller om du menar tobbe. tongue vem är du? ;D haha, nämen skoooter vafanär de jag hööör big_smile

he he trodde du gått i bräcke som maskinförare smile tyckte du sa de

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
hoonken skrev:
ghost_boy83 skrev:

hehe jasså. ja nee jag har juh inte de. men kanske blir maaskin förare endå tongue
inte gått klart skolan än:P

2 594 Inlägg
18 december 2006
hoonken skrev:
ghost_boy83 skrev:
hoonken skrev:

hehe jasså. ja nee jag har juh inte de. men kanske blir maaskin förare endå tongue
inte gått klart skolan än:P

nehe ok va går du för linje då?

kontorsråtta
231 Inlägg
18 december 2006
ghost_boy83 skrev:
hoonken skrev:

Har dom verkligen lyckats "skydda" den i år? Fanskapet har ju brunnit vareviga år annars tongue

1 854 Inlägg
18 december 2006
hoonken skrev:
kom hit då. haha så du hejjar på brynäs du ;D

Självklart, brynäs rockar smile

lite jobbigt o åka 60 mil för att sladda tongue hehe

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
nja ska byta till fordon nu till hösten.. gick samhälle men blev juh fan hjärnsadad där big_smile haha men vafan tongue
åk liteskider i åre också wink aha ;D

845 Inlägg
18 december 2006
Trådstartare
Draedon skrev:
ghost_boy83 skrev:
hoonken skrev:

Har dom verkligen lyckats "skydda" den i år? Fanskapet har ju brunnit vareviga år annars tongue

ja jo verkar som de. tongue finns ju nån webbkamera på nätet somfilmar den dygnet runt tongue
haahha skit styggt tongue Bocken

Sök