Jappanare!

WRXSTI-Marcus
3 augusti 2015 · 170 Inlägg

Titta lite på blocket här nys och såg en Toyota mr2 turbo tyckte den såg ganska frän ut någon som kan något om dom?

larsaJ
4 augusti 2015 · 5 Inlägg

Åker min Volvo 850 just för den är så superfu#kingawsome! Vad är problemet med att svara på ts fråga utan att göra sig lustig? Är det för att skapa en diskussion så grattis ni lyckas! För märkvärdiga experter som inte tillför ett skit är ett förbannat bra diskussions underlag.... Iallafall för mig som skriver ett inlägg var annat år(:

Och ts det finns multum utav artiklar/forum att läsa om dessa bilar  och test klipp på youtube att titta på, fatta dig en uppfattning och köp bilen DU tycker du skall. Inte svårare än så, lika onödigt att skapa en tråd om vad man skall köpa för bil som att spela mästare!

Vill inte vara elak men ja (:

DusanMandick Random Hero
4 augusti 2015 · 4 047 Inlägg

macke-92 skrev:

_Thor_ skrev:

macke-92 skrev:
Haha sant smile men som sakt utanför det jag undra över. Vill bara ha lite inblick i dom bilarna jag fråga om då jag alldrig har äkt en vassare jappanare eller ja min gammal micra på 75hk var en riktig raket det :p sen är ju en lite dyrare bil en riktig investering och man vill ju att skiten ska hålla mera en några mil smile så därför jag ville ha kött på bena inan man går å bara köper något som visar sig vara rena skiten....

Varför unnar du dig inte en rolig eller lyxig vardagsbil istället?

En ren lekbil kommer du ju att riskera skriva av helt varje gång du är ute och sladdar. Samt så är slitage på bilen en stor kostnad (bakdäck t.ex.), samt kan du ju lita på att förra ägaren körde skiten ur bilen. Du vet ju aldrig när du får en fet räkning för delar/rep.

Okej vist men vad hade du täckt för rolig vardagsbil då? Har funderat på s4 å liknade men vet inte har en loppis som hadde en sån å den paja typ hela tiden och han kör inte allt för hårt. Sen har jag funderat på golf r32 med men vet inte något med jappanare som gör mig galen :p

jag har haft en skyline r34, en audi s4 b7 och en golf r32.

Ska ja rangordna dom roligast till tråkigast går de i ovan nämda ordning.

Jag skruvade självklart mer med r34an, men det var pga att ja trimma den en hel del, r32an fick diverse elfel, audi bara gick och gick och drog bensin som satan.

R34an är samma bil som en r33 om du borster från exteriören.

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
WRXSTI-Marcus
6 augusti 2015 · 170 Inlägg

Okej jo blir ju mera skruva om man trimmar å har sig det hör ju lite till smile men jag har typ bestämt mig blir att testa några supror och skylines sen får vi se smile

Emiiilz
7 augusti 2015 · 908 Inlägg

Skyline är roliga bilar, funkar även bra att sitta i baksätena mot supra ex tongue
Men räkna med att du får skruva, gäller väl iprincip alla dessa japs bilar, fördelen är att du lär dig mkt
och den andra nackdelen är att du troligtvis kmr slösa massa pengar när du får för dig och trimma lite osv.

Nissan Skyline R33 GTST "Tiger" (1994)
WRXSTI-Marcus
7 augusti 2015 · 170 Inlägg

Jo har räknat med att skruva då å då. Men jag kommer inte köra hårt hella tiden smile jo jag täckte med på det om man vill kunna köra runt på mera en en person så är nog skyline ett bättre val.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang