Ser grymt bra ut ser framemot att få se den i sommar hoppas du besöker dingle träffen i år
tanken just nu är att bygga klart den såpass att kunna regga den och sen plocka ner den för lack och tyvärr är det annat som kommer ivägen för detta bygge i sommar men jag gör allt för att hinna så mkt som möjligt
Ser grymt bra ut ser framemot att få se den i sommar hoppas du besöker dingle träffen i år
tanken just nu är att bygga klart den såpass att kunna regga den och sen plocka ner den för lack och tyvärr är det annat som kommer ivägen för detta bygge i sommar men jag gör allt för att hinna så mkt som möjligt
Ny kudde och nya bult till den blästrade växellådsbalken, ska montera den sen för att slippa ha växellådan hängande på rn domkraft under bilen ska även montera spakställ och lite sånt bilder kommer sen
ser bra ut ! LM tar hem grejer från volvo så bara att åka dit när man ska ha något så slipper man långturerna, ska dit o beställa kolvringar mm till min härk när jag vinner på lotto:).
ser bra ut ! LM tar hem grejer från volvo så bara att åka dit när man ska ha något så slipper man långturerna, ska dit o beställa kolvringar mm till min härk när jag vinner på lotto:).
Tack du åfan det visste jag inte får nog bli att gå in där under veckan
Börjat kolla lite på att koppla in elhärvan mot 960 elen och undrar om det funkar att klippa kablarna i bilen där gamla boxen från 960 motorn och sen skarva på den nya elen? Menar mellan nya styrboxen och bilens el alltså