Fest i norrasverige på nyår?

IzzYzzI
20 december 2006 · 51 Inlägg

Några polare och jag har planerat att hoppa i en bil och fira nyår i sverige, men man måsst ju veta vart man ska söka sig om man vill hitta nått folk å inte en hel massa träd. . så jag tänkte kolla lite här om någon vet om nått kul på nyår någonstans... tongue

gemini78 Jägermeister
20 december 2006 · 909 Inlägg

Kom hit över nyår så får du dubbelt upp, klockan 23.00 firar vi Finskt nyår och en timme senare Svenskt nyår.smile Mkt röj och fest här på nyårsafton.

En gång är ingen gång...
IzzYzzI
20 december 2006 · 51 Inlägg

gemini78 skrev:
Kom hit över nyår så får du dubbelt upp, klockan 23.00 firar vi Finskt nyår och en timme senare Svenskt nyår.smile Mkt röj och fest här på nyårsafton.

Asså? tongue. vart bor du då? finns det några hotell, tjejer lediga sådana? big_smile

Maizer
21 december 2006 ·

Tjejer i Norrland? tongue Har du inte sett Populär musik från vittula? big_smile Jag går hellre på bögbar.

IzzYzzI
21 december 2006 · 51 Inlägg

Haha... är det så dåligt? eller är du lite lagd åt andra hållet eller? wink

HoKkee
21 december 2006 · 845 Inlägg

Maizer skrev:
Tjejer i Norrland? tongue Har du inte sett Populär musik från vittula? big_smile Jag går hellre på bögbar.

haha jasså du är lagd åt de andra hållet du ;D hahaha

Maizer
22 december 2006 ·

haha japp som sagt jag går fan hellre på bögbar än o raggar på norrländska brudar big_smile

gemini78 Jägermeister
22 december 2006 · 909 Inlägg

Maizer skrev:
Tjejer i Norrland? tongue Har du inte sett Populär musik från vittula? big_smile Jag går hellre på bögbar.

Hehe... gå du på bögbarer om du trivs där, finns inga bögbarer här så du känner dig nog ganska ensam här i våra vanliga barer.smile

En gång är ingen gång...
gemini78 Jägermeister
22 december 2006 · 909 Inlägg

IzzYzzI skrev:

gemini78 skrev:
Kom hit över nyår så får du dubbelt upp, klockan 23.00 firar vi Finskt nyår och en timme senare Svenskt nyår.smile Mkt röj och fest här på nyårsafton.

Asså? tongue. vart bor du då? finns det några hotell, tjejer lediga sådana? big_smile

Bor i Haparanda alldeles vid gränsen till Finland.
Finns gott om hotell, pensionat mm här, det byggs nytt hela tiden tack vare att vi fick hit IKEA alldeles nyss.

Tjejer finns det ganska gott om oxå, du kan ju fixa nån finsk brud om det inte nappar här i Sverige.smile

En gång är ingen gång...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang