7622
Sök

Huvudenhet tips

922 Inlägg
25 december 2006
Trådstartare
Jag  är intresserad av  vad  ni  rekomenderar  för huvudenhet
pris klass  ca 1500 - 2000 kr vad   rekomenderar ni `?

sponsor
www.Speeding.nu performance parts
www.vianor.se Vianor Borås

Körv
3 535 Inlägg
25 december 2006
Allt som Pioneer gör smile

Truckdriving Man

281 Inlägg
25 december 2006
JVC rekommenderar jag!! har tidigare ägt Rockford fosgate, Sony, Pioneer, LTC och Blaupunkt. och har nu JVC

inget slår JVC... ljudkvaliten och funktionerna överträffar alla de ovannämda, och för att inte tala om utseendet!

Mvh Jonas

Kettunen
25 december 2006
Pioneer är bäst!!

2 123 Inlägg
25 december 2006
Hade jag haft pengarna hade jag köpt en Pioneer eller en Alpine.

922 Inlägg
25 december 2006
Trådstartare
ockej tackar   sugen på  en  Jvc

sponsor
www.Speeding.nu performance parts
www.vianor.se Vianor Borås

666 Inlägg
25 december 2006
jag har en Pioneer DEH-P6800MP, den fick ja ge 2300:- men det är nog en av de bästa och mest lättmanuvrerade huvudenheterna jag har lyssnat å pillat på, tack vare den relativs stora skärmen så ser man saker å ting bra, men även många bra funktioner som högpass filter till sub utgången, och lågpass till de andra högtalarna...

//Silver

494 Inlägg
25 december 2006
mycket vettiga tips:P om man ska ge ett tips tycker jag man akn utveckla lite mer än att säga att pioneer är bäst!! de säger inte så mycket så om man köper en pioneer för 800kr så är den bättre en alphin för 12 tusen:P

jag tycker du ska gå till en stero affär och pilla järnet de sägs att alphins ljud är uppskattat av de flesta även deras billigare modeller  ska de vara bra ljud i.

men sen om du tycker om användandet är en annan sak. en sak som jag lärt mig den hårda vägen är att endel mp3 stereos tar en jävla tid på sig att läsa låt/album namn vilket retar mig!
men sånt är ju personligt

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

Sök