9055
Sök

mds

2 Inlägg
25 december 2006
Trådstartare
Hur bra är märket mds, är det bra kvalitet har inte hört talas om det så mycket för jag bor i Finland och här tycks inte märket vara så riktit inne.. ?? Men har nu sökt runt lite på nätet och sätt att iallafall har mds mycket låga priser på många saker och en speciell sak som jag har fastnat för är MDS GP203 8" 3-vägs koaxial.
Vad skulle ni säga om den är det nått att satsa på? de står på mds sida att dom ska motsvara 8-10" basar stämmer det?
Och att man skall klara sig att inte behöva ha nån separat bas med dom??

skickar här länken till den där de står mera info http://www.mds.se/?Link=

För att bli gammal å erfaren måste man först vara ung å galen

Miklen
25 december 2006
Ingen idé att du frågar om MDS i detta forumet..de flesta hatar MDS.. jag har själv mds grejer å tycker att dom är väldigt prisvärda men ja har dock blivit illa behandlad av mds i göteborg.. nog sagt..
Senast redigerat av Miklen (25 december 2006)

2 Inlägg
25 december 2006
Trådstartare
Ok så de är på de sättet. prata själv med en här i finland han trodde inte mycket på märket han heller gav spl och dragster som tips å¨bra märken..Men han sade att man måste testa säg fram också..

nån annan här som har åsikter om Mds? bra/dåliga?

För att bli gammal å erfaren måste man först vara ung å galen

Kettunen
25 december 2006
Satsa på Rockford istället PUNCH tongue Tyngre baaasss

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
25 december 2006
MDS är inte kanske det mest exlusivaste märket som finns med fina grejer för multimpengar, men MDS är mycket prisvärt och ger mycket ljud för pengarna. det är mycket fördommar inför detta!

man lever bara en gång så lev väl!

Administratör
11 968 Inlägg
26 december 2006
Det finns mängder med trådar om MDS, och där hittar du mängder av åsikter. Prova och sök så hittar du mycket helt säkert...

Har du en specifik produktfråga så sök först, och sen kan du skapa en tråd med en rubrik som tydligt beskriver vad inlägget handlar om. Mer info om hur rubriker bör formuleras hittas i rubrikanvisningarna (länkat ovanför rubriken när du skapar en tråd, eller en klistrad tråd i alla forum).

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök