4518
Sök

Göra mig en tjänst?

Jägermeister
910 Inlägg
29 december 2006
Trådstartare
Som rubriken på tråden lyder så undrar jag om nån vänlig själ kan göra mig en tjänst...
Nämligen prova att gå in på denna sida för jag får bara upp att sidan kan ej visas...

Denna sida http://www.zjs.com.cn/eng

Hojta till om ni kommer in på den så får ni mer info.smile

En gång är ingen gång...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
29 december 2006
nu funkar den smile

står inte så mycket direkt. lite är på japanska å lite på engelska
finns en inloggningsfunktion för kunder. och att dom levererar på 2 dagar
Senast redigerat av dusty (29 december 2006)

Jägermeister
910 Inlägg
29 december 2006
Trådstartare
Mm... får oxå upp det... väldigt irriterande för beställde en sak till bilen som ska kunna gå at söka på kolliidnumret på den sidan.

På kundtjänsten på företaget jag beställde på säger dom att jag kan söka på den sidan och har mejlat dom om att den sidan går inte att gå in på.

Det skulle ta 4-5 dagar att få hem saken men nu har det gått 2 veckor och eftersom jag inte kan söka eller hitta den blir man som lite orolig...

Enligt dom var den ett ställe förra veckan och frågade igen igår så var den på samma ställe och enligt mina beräkningar skulle det gå att fast cykla den till Sverige fortare från den platsen än vad det tagit nu...

En gång är ingen gång...

Jägermeister
910 Inlägg
29 december 2006
Trådstartare
Okej, får inte den att funka ens med mozilla får upp detta meddelande: The server at www.zjs.com.cn is taking too long to respond.

Tror du att du kan kolla på en direktlänk och se var min grej jag beställt håller hus?
Tänkte för jag kan inte få den länken att funka...smile

dusty skrev:
nu funkar den smile

står inte så mycket direkt. lite är på japanska å lite på engelska
finns en inloggningsfunktion för kunder. och att dom levererar på 2 dagar
Senast redigerat av gemini78 (29 december 2006)

En gång är ingen gång...

Sök