Lancia a112 abarth..

det ska bli en banracing inspirerad variant... kommer att totalrenovera hela rubbet och så blir det mycket egentillverkat som gör att den här inte blir en i mängden utan att jag vill göra den pekkysson stile :) hoppas att ungarna är snälla och låter pappa vara en del garaget i vinter...
  • 68 Följare
  • 16 162 Visningar
  • Uppdaterades senast 10 januari 2018
Saahlin
14 november 2017 · 32 Inlägg

hur går det här? riktigt unika och fina bilar dehär!

pekkysson
11 december 2017 · 188 Inlägg

Saahlin skrev:
hur går det här? riktigt unika och fina bilar dehär!

stendött med både lancian och dodgen ett tag. håller på att renovera en Amazon kombi nu 😃😃😃

Bennybira
12 december 2017 · 480 Inlägg

har en fiat 127 ståendes mitt i demontering.. Jag misstänker att den är ännu rostigare än din när jag väl rivit ur allt sad

Känner ingen vidare motivation...

Fiat 127 (1977)
pekkysson
10 januari 2018 · 188 Inlägg

Bennybira skrev:
har en fiat 127 ståendes mitt i demontering.. Jag misstänker att den är ännu rostigare än din när jag väl rivit ur allt sad

Känner ingen vidare motivation...

fiat 127 är coola bilar. Det är bara kavla upp och börja riva. men det är lättare sagt än gjort nuförtiden hinner ju inte med ett piss!!!

Bennybira
12 januari 2018 · 480 Inlägg

Så är det nog faktiskt big_smile
Tar tag i det snart tror jag. Ska bara få hem motorlyften och fria lite plats big_smile

Fiat 127 (1977)
raggarpearson
18 januari 2018 · 118 Inlägg

Fan va ballt!! Detta ska ja följa! Kommer bli as det med 18"arna 😎 xD

Ford Fiesta (1982)
Fiesta_Racing Ford fantast
18 januari 2018 · 1 607 Inlägg

det där är en frän bil pappa hade en för 15 år sen med svart motorhuv och ett luftfilter igenom. fiat x19 fälgar och dimljus. vi körde sönder den i pappas lillebrors grusgrop

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den
K-mike
26 juli 2020 · 1 Inlägg

Hur har det gått med projektet? Jag har precis införskaffat mig A112 som jag tänkte få körduglig åtminstone. Just nu startar den inte ens.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang