Skyline krasch???

GurraG INGET ANNAT!!
3 januari 2007 · 1 725 Inlägg

hoppas du repar dej killen

mtlca Zippin 40's
3 januari 2007 · 197 Inlägg

AntonRacing skrev:

mtlca skrev:
Jag vet vem killen är... Gick på olika skolor fast bodde på samma studentområde under gymnasietiden i västerås. Hade en stylad 206 innan han köpte skyline. otroligt att han klarade sig när bilen sitter så gott som insmörjd i trädet...

det är inte han , är en annan

ok tyckte ja kände igen skylinen.. samt hur många 18 åringar kör skyline..men ajja.. änglavakt i vilket fall som helst

"Dieselbilar drar minst bensin"
Jonni
3 januari 2007 · 1 256 Inlägg

Det är så löjligt hur Robert Collin och aftonbladet skriver.. Blir fan less på sånt..

Hoppas han blir bra snart..

terazzi
3 januari 2007 ·

Jonni skrev:
Det är så löjligt hur Robert Collin och aftonbladet skriver.. Blir fan less på sånt..

Hoppas han blir bra snart..

kan inte göra mer än och hålla med tongue

spunk_totte VD / SPRINGPOJK
3 januari 2007 · 605 Inlägg

Läste i ett annat forum att det var första gången bilen var ute i Sverige och att den var p åsin väg ifrån Registrerings beiktningen

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
FreddeK
3 januari 2007 ·

terazzi skrev:

Jonni skrev:
Det är så löjligt hur Robert Collin och aftonbladet skriver.. Blir fan less på sånt..

Hoppas han blir bra snart..

kan inte göra mer än och hålla med tongue

Verkar som den där Collin är någon jävla bilgud...så grymt less att läsa det dom skriver också! Sen har ju faktiskt skylinen blivit vardagsmat för dom bilintreserade...är inte så ovanlig längre!

Hoppas killen repar sig iallafall!

bjorna87
3 januari 2007 · 1 Inlägg

mtlca skrev:

AntonRacing skrev:

mtlca skrev:
Jag vet vem killen är... Gick på olika skolor fast bodde på samma studentområde under gymnasietiden i västerås. Hade en stylad 206 innan han köpte skyline. otroligt att han klarade sig när bilen sitter så gott som insmörjd i trädet...

det är inte han , är en annan

ok tyckte ja kände igen skylinen.. samt hur många 18 åringar kör skyline..men ajja.. änglavakt i vilket fall som helst

mtlca ja vet inte vem du va på hässlö men jag kan garantera att det inte var jag å du borde lyssna på anton effter som han är min polare;) min skyline e dessutom svart me oz 17" men mer en d e dom lika:) förstår att du misstog d... men ja känner 2 som e 18 han som va me i olyckan å en annan sj så e jag 19:)

men d viktiga e inte vem utan hur d gick me han ja hoppas alla förstår att d inte vart ngn vansinnes färd utan en färd från reggningen på väg hem! det var extremt halt och till och med bilar med vinterdäck tyckte d!

jag känner oxå han som var i bilen bakom han såg allt och han hadde vinterdäck å säger det var extremt halt!

alla som har lagt in inläg om att dom tex: hoppas han kryar på sejj etc. tack vi bekanta till olyksoffret tycker det är snällt att inte klanka ner på han!

MVH/ björn

Germax
3 januari 2007 · 12 086 Inlägg

Halkolycka? Han har ju inte åkt av vägen i 90 iaf.. de dubbla minst.
Aja.. tråkigt att de måste sluta såhär..

dusty Living in the fastlane
3 januari 2007 · 2 616 Inlägg

smack pannkaka det var inte mycket kvar av den bilen.

Aerodynamik ...
3 januari 2007 · 7 120 Inlägg

Att Skyline är vardagsmat är ju inte sant, jag har sett mer ferrari än Skyline, Supra och Rx-7 TILLSAMMANS! Skyline är extremt sällsynt tongue


Hoppas du blir bättre.

//sebbe

Hee-Maan
3 januari 2007 · 3 113 Inlägg

både synd för killen och bilen... jag skulle gråta blod om jag vore han.

Semper Fi
MilleN
3 januari 2007 · 9 108 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Att Skyline är vardagsmat är ju inte sant, jag har sett mer ferrari än Skyline, Supra och Rx-7 TILLSAMMANS! Skyline är extremt sällsynt tongue


Hoppas du blir bättre.

//sebbe

ööh vart bor du? Bara i trollhättan har jag sett 3-4 st Skylines på gatorna. Nästan lika många Supror om man räknar bort när Riddarna var där.

Hoppas det går bra för honom hur som helst, klantigt att köra med sommardäck dock..

FL3JM Inga konstigheter
3 januari 2007 · 2 064 Inlägg

BJ (www.vsc.nu) skrev:
Vill bara klargöra att anledningen till varför det var sommardäck på var för att killen var på väg hem efter en registreringsbesiktning på bilprovningen, det är då bestämt vilka däck man ska ha.

Den här bilen har alltså aldrig varit i trafik i Sverige förutom på väg till och halvvägs från besiktningen.

Sån jävla osis alltså. =/
Dock måste det ha gått fortare än lagligt känns det som. Men det är ju förståeligt att man vill smaka lite på vad man har införskaffat lixom. smile

Aerodynamik ...
3 januari 2007 · 7 120 Inlägg

MilleN skrev:

Aerodynamik skrev:
Att Skyline är vardagsmat är ju inte sant, jag har sett mer ferrari än Skyline, Supra och Rx-7 TILLSAMMANS! Skyline är extremt sällsynt tongue


Hoppas du blir bättre.

//sebbe

ööh vart bor du? Bara i trollhättan har jag sett 3-4 st Skylines på gatorna. Nästan lika många Supror om man räknar bort när Riddarna var där.

Hoppas det går bra för honom hur som helst, klantigt att köra med sommardäck dock..

Vimmerby big_smile

Vi har Ferrari, Porsche,(1) Supra,3000GT o massa ovanliga bilar.

Men INGA Skyline tongue
Aldrig sett en i verkligheten förutom en krockad (aleccis)

camaro67 Meister
3 januari 2007 · 6 763 Inlägg

hoppas han blir bättre!

men en grej.. aftonbladet har en bild på en r34 men i texten står de att det är en 93:a.
sedan på bilden med den krascahde bilen är det en r33. Fanns r33 93? kanske va då dom kom?

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
_swede_ The real Swede
3 januari 2007 · 56 Inlägg

bjorna87 skrev:
mtlca ja vet inte vem du va på hässlö men jag kan garantera att det inte var jag å du borde lyssna på anton effter som han är min polare;) min skyline e dessutom svart me oz 17" men mer en d e dom lika:) förstår att du misstog d... men ja känner 2 som e 18 han som va me i olyckan å en annan sj så e jag 19:)

men d viktiga e inte vem utan hur d gick me han ja hoppas alla förstår att d inte vart ngn vansinnes färd utan en färd från reggningen på väg hem! det var extremt halt och till och med bilar med vinterdäck tyckte d!

jag känner oxå han som var i bilen bakom han såg allt och han hadde vinterdäck å säger det var extremt halt!

alla som har lagt in inläg om att dom tex: hoppas han kryar på sejj etc. tack vi bekanta till olyksoffret tycker det är snällt att inte klanka ner på han!

MVH/ björn

Som någon tidigare sa, inte faen gick det laglig hastighet när han gick av vägen.
Och Björn om det nu var så fruktansvärt halt så borde ju hastigheten varit ännu lägre, speciellt med sommarsulor eller hur?

Mvh,
Eric Hjelte
Volvo 460 "460 T5 AWD" (1994)
BMW X3 SD (2007)
camaro67 Meister
3 januari 2007 · 6 763 Inlägg

_swede_ skrev:

bjorna87 skrev:
mtlca ja vet inte vem du va på hässlö men jag kan garantera att det inte var jag å du borde lyssna på anton effter som han är min polare;) min skyline e dessutom svart me oz 17" men mer en d e dom lika:) förstår att du misstog d... men ja känner 2 som e 18 han som va me i olyckan å en annan sj så e jag 19:)

men d viktiga e inte vem utan hur d gick me han ja hoppas alla förstår att d inte vart ngn vansinnes färd utan en färd från reggningen på väg hem! det var extremt halt och till och med bilar med vinterdäck tyckte d!

jag känner oxå han som var i bilen bakom han såg allt och han hadde vinterdäck å säger det var extremt halt!

alla som har lagt in inläg om att dom tex: hoppas han kryar på sejj etc. tack vi bekanta till olyksoffret tycker det är snällt att inte klanka ner på han!

MVH/ björn

Som någon tidigare sa, inte faen gick det laglig hastighet när han gick av vägen.
Och Björn om det nu var så fruktansvärt halt så borde ju hastigheten varit ännu lägre, speciellt med sommarsulor eller hur?

Han borde ha kört bilen på kärra.. sedan om bilen va på väg från reg.besikning så är de mycket nöjligt att de blev mycket gas. men de gick nog kanske inte allt för fort där. men killen gör nog inte om de.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
darkwizard Fordonstekniker
3 januari 2007 · 1 740 Inlägg

http://www.vlt.se/uploaded/image/2007/1/2/krockdod.jpg



Olycka på Tillbergaleden - man svårt fastklämd
(Uppdaterad 19.34) En 18-årig man klämdes svårt när han körde av vägen med sin bil och in i ett träd.

Singelolyckan inträffade strax före 16-tiden vid avfarten till Tillberga på länsväg 703.

Bilens förarsida rammade trädet och mannen satt fastklämd i närmare 45 minuter innan räddningstjänsten fick loss honom. Han kunde föras till sjukhus först sedan en bärgningsbil dragit isär den totalförstörda sportbilen.

18-åring vårdas just nu på intensivvårdsavdelningen på Centrallasarettet i Västerås. Han har ett flertal benbrott, men läget är stabilt och skadorna är inte livshotande, enligt jourhavande läkare på avdelningen.

Polisen tror det rörde sig om en halkolycka. Bilen hade sommardäck och vägbanan var hal.


Synd om grabben.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Merclone Leg. Spådam
3 januari 2007 · 816 Inlägg

camaro67 skrev:
hoppas han blir bättre!

men en grej.. aftonbladet har en bild på en r34 men i texten står de att det är en 93:a.
sedan på bilden med den krascahde bilen är det en r33. Fanns r33 93? kanske va då dom kom?

Det står ju att det inte är samma bil som på bilden...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Monza40
3 januari 2007 · 7 Inlägg

_swede_ skrev:

bjorna87 skrev:
mtlca ja vet inte vem du va på hässlö men jag kan garantera att det inte var jag å du borde lyssna på anton effter som han är min polare;) min skyline e dessutom svart me oz 17" men mer en d e dom lika:) förstår att du misstog d... men ja känner 2 som e 18 han som va me i olyckan å en annan sj så e jag 19:)

men d viktiga e inte vem utan hur d gick me han ja hoppas alla förstår att d inte vart ngn vansinnes färd utan en färd från reggningen på väg hem! det var extremt halt och till och med bilar med vinterdäck tyckte d!

jag känner oxå han som var i bilen bakom han såg allt och han hadde vinterdäck å säger det var extremt halt!

alla som har lagt in inläg om att dom tex: hoppas han kryar på sejj etc. tack vi bekanta till olyksoffret tycker det är snällt att inte klanka ner på han!

MVH/ björn

Som någon tidigare sa, inte faen gick det laglig hastighet när han gick av vägen.
Och Björn om det nu var så fruktansvärt halt så borde ju hastigheten varit ännu lägre, speciellt med sommarsulor eller hur?

DESSUTOM.., om bilden stämmer, ser det ut som om föraren skickat bilen över mötande vägbana med risk för full impact med i värsta fall, mötande barnfamilj... Idiot till förare som utsätter sina medtrafikanter för slikt skit!

Senast redigerat av Monza40 (3 januari 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang