body kit från Dreamcar?

CivicHatchback
5 januari 2007 · 182 Inlägg

Är det någon som beställt ett body kitt från dreamcar? Vad tror ni om det?

/ O

CivicHatchback
5 januari 2007 · 182 Inlägg

Det är så här kitet klommer att se ut:
http://maxam-tuning.com/catalog/product … ts_id=3435

http://maxam-tuning.com/catalog/product … ts_id=3436

Så blire nå snygga sidokjolar till tongue skriv gärna kommentarer om vad ni tycker.

Steffe_Gti Steffe Mannen
7 juli 2007 · 3 Inlägg

En kompis köpte där.....  Tog aslång tid att få hem sen skulle man pröjsa i förskott. Killen som svarade var visst allmänt förvirrad oxo.  Sen när man ringde och undrade vart delarna tog vägen så var det 2 veckor varenda gång!

Polarens erfarenhet, men andra kanske har andra.

/Steffe

Senast redigerat av Steffe_Gti (7 juli 2007)

Styling hos Realcar e RIKTIG styling!!!
pippaaN
5 november 2007 · 987 Inlägg

beställde där jag med, tog mer än 1 månad att få hem. Och nu har jag fått hem det, allt såg bra ut tills en början, men igår skulle jag börja montera det, och märkte att jag har 2st högerkjolar smile TOPPEN! Verkade vilja påstå att det är mitt fel, eller att jag är korkad och inte fattar att det är rätt.. Men det är inte rätt, så är det bara.. Vet inte hur jag ska förklara, men det är liksom 2 väck, ett kort och ett långt. på ena sidan kommer korta hamna framåt, långa bakåt, och på andra sidan korta bakåt, och långa framåt.. Inte speciellt snyggt.. Men får hoppas att dom aggerar proffisionellt och behandlar kunderna väl.. Kunden har alltid rätt.. ;D

i like it load
pippaaN
7 november 2007 · 987 Inlägg

För att uppdatera det här så jag slipper snacka skit om dreamcar, efter ganska mycket om och men, och ett ex antal bilder gav dom till slut med siga tt dom hade gjort fel.. Så det löste sig! smile

i like it load
Smajly
7 november 2007 · 3 059 Inlägg

NippaN skrev:
För att uppdatera det här så jag slipper snacka skit om dreamcar, efter ganska mycket om och men, och ett ex antal bilder gav dom till slut med siga tt dom hade gjort fel.. Så det löste sig! smile

Bara synd att det alltid måste bli en massa "om och men" innan dom fixar till misstag. Sånt tar ju också en jedra tid..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang