Ta fram sommarbilen..

Nobigdeal
18 mars 2017 · 12 Inlägg

Jag undrar vilka fler som fallit för frestelsen genom att redan nu ta ut sin entusiast/veteran/gatbil.

Jag lyfte fram min 350Z igår, och visst är det skitigt, all grus ligger ju kvar så det kan även bli sladdrigt efter vägarna om man gasar på ordentligt.

Trots detta måste jag ta fram min, jag fixar inte abstinensen.

I Hudik har jag sett en och annan, b.l.a en Mustang, en WW-bubbla.

Fler?

Pontiac GTO "GTO 6.0 LS2" (2006)
Nissan 350Z "350Z" (2005)
zleepy Trucker
18 mars 2017 · 1 391 Inlägg

Det var länge sen, jag var ute och åkte med min Impala på nyårsafton, var sol och +10grader, men inom "plocka fram för året" så blev det förra helgen, var ute och åkte både lör-sön... samt tog en långtur idag, himla skönt smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Marcus_89 Biltokig elektriker
18 mars 2017 · 3 352 Inlägg

Tog första riktiga rundan idag med mustangen, kunde inte hålla mig heller smile En del grus och skit kvar på vägarna, men det sopas nog bort snart hoppas jag smile

Nobigdeal
18 mars 2017 · 12 Inlägg

Tack för svar grabbar.

Ta det lugnt om ni åker ut på kvällen bara, häruppe där jag bor så ligger det runt nollan och under den, med knappt dugliga bakdäck (av nån konstig anledning), som är av sommartyp dessutom kan gå åt helvete.

Ska byta till nya snart men de går några mil till.

Jag larvade mig genom att beställa en 350Z i skala, samma kulör som på min naturligtvis och borrade in en blå led i den och satte mellan stolarna i höjd med ryggstöden, man ser ju hur det lyser upp blått bak från skuffen eftersom jag har fler LEDs där.. och när man tittar närmare så ser man en 350 i miniatyr som det också lyser blått ifrån.

Jag skiter i vad folk tycker om det, jag gillar att köra mitt race, det är väl det "styling" handlar om, att personifiera sitt fordon.

Lite offtopic men dock, ha en fortsatt trevlig helg.

Nissan 350Z "350Z" (2005)
Pontiac GTO "GTO 6.0 LS2" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang