3828
Sök

Natt-tråd !

873 Inlägg
3 februari 2007
Lyckades till slut installera de där högtalarna jag nämde i leveranskartongerna dom kom i.

Tog faktiskt flera timmar...
Trodde det skulle gå relativt fort ändå.

Kopplade dem så att de tar 8ohm per kanal så förstärkaren borde klara sig nu smile

Don't get mad, get even.

terazzi
3 februari 2007
Yeah grattis sandman ;D
känns som d va lyckat ja öppnade natt-tråden då ni alla vaknade till wink hehe

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 februari 2007
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:

haha men fjortis fester e väl skoj? på vilket sätt va den d..*nyfiken*
ooh najs,hoppas d blir bra med instrumenteringen smile

haha jaa lite skoj är dom väll om man tycker om att kramas tongue haha kramar hit å kramar dit tongue hehe så är de kul att kolla på alla fyllon som fummlar runt big_smile  men de va endå roligare när man fick ut å rasta sierran en sväng in till stan tongue

tim: de står att sista gången du skickade på msn så va klockan typ nio

haha jag trodde det va sån -fjortisfest-alla-knullar-alla tongue
många bilar ute då?

haha de va mest "pryda" tjejer där eller vad man ska säga.. eller ja söp å härjade gjorde dom så så pryd va dom nog inte men om jag säger så här, sånna man måste ragga på hur länge som hellst för att få komma till tongue

nja de var väll nåra stycken iaf... men man ser ju fan fler eper än bilar nästan hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

873 Inlägg
3 februari 2007
Tack tack.

Har dock ingen RCA kabel att koppla förstärkaren till datorn med.
Så jag får köra någon vinylskiva eller köpa en kabel i morgon.

Gör nog både och tongue

Jo, lite lättare att skriva allmänt skit i den här tråden får man ju.
Känns onödigt att skriva ner allt dumt man tänker i andra trådar.
Kallas spam då ju wink

Don't get mad, get even.

terazzi
3 februari 2007
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:

haha jaa lite skoj är dom väll om man tycker om att kramas tongue haha kramar hit å kramar dit tongue hehe så är de kul att kolla på alla fyllon som fummlar runt big_smile  men de va endå roligare när man fick ut å rasta sierran en sväng in till stan tongue

många bilar ute då?

haha de va mest "pryda" tjejer där eller vad man ska säga.. eller ja söp å härjade gjorde dom så så pryd va dom nog inte men om jag säger så här, sånna man måste ragga på hur länge som hellst för att få komma till tongue

nja de var väll nåra stycken iaf... men man ser ju fan fler eper än bilar nästan hmm

hahaha det e ju bättre än dem beter sig som horor!
orka med sån 14is tjej tongue

terazzi
3 februari 2007
Sandman skrev:
Tack tack.

Har dock ingen RCA kabel att koppla förstärkaren till datorn med.
Så jag får köra någon vinylskiva eller köpa en kabel i morgon.

Gör nog både och tongue

Jo, lite lättare att skriva allmänt skit i den här tråden får man ju.
Känns onödigt att skriva ner allt dumt man tänker i andra trådar.
Kallas spam då ju wink

haha japps ^^^
så haru annars hittat på idag då?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 februari 2007
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:

många bilar ute då?

haha ja dom fjortisar som beter sig som horor tål jag fan inte, sånna vill man ju bara vrida nacken av ifall man är i närheten av dom tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 953 Inlägg
3 februari 2007
volvo_glenne skrev:
xorox_88 skrev:
volvo_glenne skrev:

ööh nee de va första gången skickade för 20min sen kanske

öööh jag är väll inte blind!!! du vet vll inte vad de står på min dator när du skickade!!!

du borde nog låta datorn vila ett tag heheh om den inte orkar ta imot medelanden

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 februari 2007
xorox_88 skrev:
volvo_glenne skrev:
xorox_88 skrev:

ööh nee de va första gången skickade för 20min sen kanske

öööh jag är väll inte blind!!! du vet vll inte vad de står på min dator när du skickade!!!

du borde nog låta datorn vila ett tag heheh om den inte orkar ta imot medelanden

vadå den har ju bara stått på i typ 3 dygn "nonstopp"  skjutsade hem din granne förut, eller inte granne kanske men nära på big_smile

terazzi
3 februari 2007
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:

haha ja dom fjortisar som beter sig som horor tål jag fan inte, sånna vill man ju bara vrida nacken av ifall man är i närheten av dom tongue

tjejer som knullar på fester oavsett ålder e horor och sånna spottar jag på!!
vem vill ha en tjej som legat med halva byn eller med nån på alla fester dem e på?
1. sjukdom
2. rykte
3. finns bättre
4. vill inte ha en madrass till

873 Inlägg
3 februari 2007
Ehm... *host*

Tja jag tackade nej till två fester och stannade hemma för att städa.
Mogen nog att prata pension? tongue

Nä men allvarligt jag ska lägga helgen på att få det lite fint här och ordning.
Sådant mår man bra av.
Ska köra till Ikea i morgon och köpa lite nya möbler och sådant så skräpet måste bort smile

Hittat på något kul själv då, och hur gick det med de där tjejerna, terazzi?

Don't get mad, get even.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 februari 2007
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:

vem vill ha en tjej som legat med halva byn eller med nån på alla fester dem e på?
1. sjukdom
2. rykte
3. finns bättre

nää som jag sa dom vill man bara vrida nacken av tongue   men orka fjortisar över huvudtaget tongue kan väll va trevligt ibland men inget man vill dra runt på mycket heller tongue
Senast redigerat av volvo_glenne (3 februari 2007)

873 Inlägg
3 februari 2007
volvo_glenne skrev:
xorox_88 skrev:
volvo_glenne skrev:

vadå den har ju bara stått på i typ 3 dygn "nonstopp"  skjutsade hem din granne förut, eller inte granne kanske men nära på big_smile

uptime
03:02:17 up 47 days,  8:03,  2 users,  load average: 0.56, 0.99, 0.9

*host* tongue

Don't get mad, get even.

terazzi
3 februari 2007
Sandman skrev:
Ehm... *host*

Tja jag tackade nej till två fester och stannade hemma för att städa.
Mogen nog att prata pension? tongue

Nä men allvarligt jag ska lägga helgen på att få det lite fint här och ordning.
Sådant mår man bra av.
Ska köra till Ikea i morgon och köpa lite nya möbler och sådant så skräpet måste bort smile

Hittat på något kul själv då, och hur gick det med de där tjejerna, terazzi?

hehe hur gammal e du egentligen? tongue
nej bara skoja..
låter faktiskt inte helt dumt du..

med töserna? som vanligt tongue bra o kass, d där o inte lita på nån tös gör d inte direkt lättare så,,
Senast redigerat av terazzi (3 februari 2007)

terazzi
3 februari 2007
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:

1. sjukdom
2. rykte
3. finns bättre

nää som jag sa dom vill man bara vrida nacken av tongue   men orka fjortisar över huvudtaget tongue kan väll va trevligt ibland men inget man vill dra runt på mycket heller tongue

haha sant, men va tvungen lägga fram mina argument wink
haha perfekt natta mat, oxfile med hasselbacks potatis och sås smile
händer nu då?

2 953 Inlägg
3 februari 2007
volvo_glenne skrev:
xorox_88 skrev:
volvo_glenne skrev:

tjärnström eller

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 februari 2007
Sandman skrev:
volvo_glenne skrev:
xorox_88 skrev:

uptime
03:02:17 up 47 days,  8:03,  2 users,  load average: 0.56, 0.99, 0.9

*host* tongue

hehe eller så kanske de bara är msn som knasar för att jag inte fick de där medelandet tongue

1 059 Inlägg
3 februari 2007
tjipp i natten...gött o se att några e vakna

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 februari 2007
xorox_88 skrev:
volvo_glenne skrev:
xorox_88 skrev:

tjärnström eller

jopp... lill chris hade ju fest big_smile å där va ju alla, typ viktor, daniel, svärd, teodor, patrik, nåra jag inte känner å massa tjejer så de va fultt hus där tongue

2 953 Inlägg
3 februari 2007
volvo_glenne skrev:
xorox_88 skrev:
volvo_glenne skrev:

tjärnström eller

jopp... lill chris hade ju fest big_smile å där va ju alla, typ viktor, daniel, svärd, teodor, patrik, nåra jag inte känner å massa tjejer så de va fultt hus där tongue

de gick rykten om de niklas tänkte åka dit också.. hehe nu va de en moppe som dog utanför huset

Sök