2754
Sök

Natt-tråd !

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Henka_ skrev:
terazzi skrev:

hahaha snarare dem man får ont i ryggen av direkt efter man satt sig i dem tongue

De tycker ja inte smile de e de skönaste stolar ja någonsin suttit i..

Har inte suttit i en Volvo 360.

Däremot sitter jag skönare i Volvons totalt nedsuttna säte än Saab 9-5:ans skål säten.
Fick ryggont av dem nästan direkt sad
Skön bil i övrigt.

Okej då har du missat något tongue

Ja dom stolarna har ja lite svårt för med. men de vet  ja inte, kanske beror på mitt lilla ryggproblem med?

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Henka_ skrev:
Nä funderar starkt på att fixa mej en frukost macka nu! lite tidigt kanske?

Åt frukost vid två någon gång.

Funderar på att steka upp lite svamp och öppne en burk tonfisk och äta lite mellan-lunch-frukost dock tongue

hahaha okej de lät ju som en jevla höjdare tongue haha själv kokade ja lite makaroner och falig korv vid den tiden.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

873 Inlägg
11 januari 2007
Henka_ skrev:
Sandman skrev:
Henka_ skrev:

Har inte suttit i en Volvo 360.

Däremot sitter jag skönare i Volvons totalt nedsuttna säte än Saab 9-5:ans skål säten.
Fick ryggont av dem nästan direkt sad
Skön bil i övrigt.

Okej då har du missat något tongue

Ja dom stolarna har ja lite svårt för med. men de vet  ja inte, kanske beror på mitt lilla ryggproblem med?

Får väl testa om tillfället dyker upp att sitta i en sådan då wink

Skolios?

Don't get mad, get even.

873 Inlägg
11 januari 2007
Henka_ skrev:
Sandman skrev:
Henka_ skrev:
Nä funderar starkt på att fixa mej en frukost macka nu! lite tidigt kanske?

Funderar på att steka upp lite svamp och öppne en burk tonfisk och äta lite mellan-lunch-frukost dock tongue

hahaha okej de lät ju som en jevla höjdare tongue haha själv kokade ja lite makaroner och falig korv vid den tiden.

Låter farligt med falig korv till frukost tongue

Don't get mad, get even.

terazzi
11 januari 2007
Henka_ skrev:
terazzi skrev:
Henka_ skrev:

Men skärp dej människa, alla vet ju att Volvo 360 Gl stolar e de bästa som någonsin har tillverkats..

hahaha snarare dem man får ont i ryggen av direkt efter man satt sig i dem tongue

hhehe smaksak ;D skålade stolar e najs big_smile

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Henka_ skrev:
Sandman skrev:

Låter farligt med falig korv till frukost tongue

De e ganska farligt med tongue man blir som lite Gasig i magen, njao kan väl säga som så att ja blidde 4 cm kortare när ja vurpade på skidor, sen ytterligare 2 cm mot marken när ja drog en liten krasch på bmx :S jävla skitcyklar tongue

Tack till

873 Inlägg
11 januari 2007
Henka_ skrev:
De e ganska farligt med tongue man blir som lite Gasig i magen, njao kan väl säga som så att ja blidde 4 cm kortare när ja vurpade på skidor, sen ytterligare 2 cm mot marken när ja drog en liten krasch på bmx :S jävla skitcyklar tongue

Aj!
Tur att du hade längd tillgodo då tongue

Råkade ut för en liknande sak när jag var yngre.
Stod på en kalk-klippa som självklart gav vika för min tyngd.
Ramlade att par meter rakt ner i marken och landade på fötterna.
Hade inte marken varit mjuk och lerig hade jag nog inte bara sabbat foten utan ryggen ännu mera.

Don't get mad, get even.

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Henka_ skrev:

Aj!
Tur att du hade längd tillgodo då tongue

Råkade ut för en liknande sak när jag var yngre.
Stod på en kalk-klippa som självklart gav vika för min tyngd.
Ramlade att par meter rakt ner i marken och landade på fötterna.
Hade inte marken varit mjuk och lerig hade jag nog inte bara sabbat foten utan ryggen ännu mera.

hoppsan! de va ju stadig tur i oturen de.
Jo ja var 204 cm när ja mätte mej i första ring.. sen inträffade dessa små incidenter.

Tack till

terazzi
11 januari 2007
Nej dags o göra pasta nu sen slagga ;D ska upp o springa sen vid 1 big_smile godnatt alla!!

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Natti natti på dej!

Tack till

873 Inlägg
11 januari 2007
Natti i efterskott tongue

Var iväg och gjorde min frukost-lunch.
Mmm. Stekt svamp.

Don't get mad, get even.

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Natti i efterskott tongue

Var iväg och gjorde min frukost-lunch.
Mmm. Stekt svamp.

haha fan va nice smile själv har ja plockat tvätt hmm de va inge roligt. fyllde tvättkorgen så ja trodde den skulle spricka :s

Tack till

873 Inlägg
11 januari 2007
Min tvättkorg har varit fylld till bredden med rena (torra och ihopvikta) kläder i flera månader nu. Inte orkat använda dem eller hänga upp dem.

Har en fin hög på golvet jag tvättar en gång i veckan och det fungerar ganska bra såhär i alla stress wink

Don't get mad, get even.

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Min tvättkorg har varit fylld till bredden med rena (torra och ihopvikta) kläder i flera månader nu. Inte orkat använda dem eller hänga upp dem.

Har en fin hög på golvet jag tvättar en gång i veckan och det fungerar ganska bra såhär i alla stress wink

hmm tänk om de vore så väl. får kvinnligt besök imorrn kväll som stannar över helgen så de e väl dax för lite tvättning och städning..

Tack till

873 Inlägg
11 januari 2007
Min flickvän är värre än mig...

Så jag kommer undan ganska lindrigt eftersom jag håller ordning på kök och disk och sådant.

Har inget emot lite stök och kläder men jag vill ha hygieniskt och rent där man lagar mat och äter. Helst även på WC smile

Don't get mad, get even.

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:

Så jag kommer undan ganska lindrigt eftersom jag håller ordning på kök och disk och sådant.

Har inget emot lite stök och kläder men jag vill ha hygieniskt och rent där man lagar mat och äter. Helst även på WC smile

Vi e ganska lika vi märker jag smile haha väldigt lika. mitt ex som kommer på besök är förj*vlig vad de gäller att stöka ner tongue hahaha

Tack till

873 Inlägg
11 januari 2007
Henka_ skrev:
Sandman skrev:

Vi e ganska lika vi märker jag smile haha väldigt lika. mitt ex som kommer på besök är förj*vlig vad de gäller att stöka ner tongue hahaha

Hehe.

Hade det på känn, erbjuder väl inte vem som helst kaffe mitt i natten heller wink

Usch. Nu är det snart dags att stiga upp på riktigt och ge sig iväg om någon timme.

Har du något att göra i dag?

Don't get mad, get even.

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Henka_ skrev:
Sandman skrev:

Hehe.

Hade det på känn, erbjuder väl inte vem som helst kaffe mitt i natten heller wink

Usch. Nu är det snart dags att stiga upp på riktigt och ge sig iväg om någon timme.

Har du något att göra i dag?

hehehe..

Ja du. ja ska väl tvätta då. egentligen ska ja väl vara i skolan. men ja orkar inte riktigt dit idag heller.. du då? något inplanerat?

Tack till

873 Inlägg
11 januari 2007
Japp.
Måste tjäna mitt CSN uppehälle och släpa mig till skolan. wink

Är väl inte så motiverad till det just nu jag heller.
Men jag har något vagt minne av att jag hörde något om "Dyker du inte upp i framtiden är du körd!" senast jag pratade med the faculty.

Så... jag tar mig allt dit.
Känner inte riktigt för att bli återbetalningskyldig medans jag fortfarande studerar. Heh.

Don't get mad, get even.

Slav
1 454 Inlägg
11 januari 2007
Sandman skrev:
Japp.
Måste tjäna mitt CSN uppehälle och släpa mig till skolan. wink

Är väl inte så motiverad till det just nu jag heller.
Men jag har något vagt minne av att jag hörde något om "Dyker du inte upp i framtiden är du körd!" senast jag pratade med the faculty.

Så... jag tar mig allt dit.
Känner inte riktigt för att bli återbetalningskyldig medans jag fortfarande studerar. Heh.

Hmm kan vara en bra grej smile men du får ha de så trevlig. ska tänka på dej när ja vaknar och vänder mej om tongue

Tack till

Sök