3181
Sök

Natt-tråd !

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 januari 2007
inte mkt, sitter å ugglar vid dumburken då.. nyss kollat på film yikes ovanligt då hehe..

var ute å brukade skoter förut oxå, råkade hoppa så jag knäckte båda dämparna i framvagnen hehehe tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 januari 2007
Snöskoter?

"Råkade hoppa".. haha! Hoppas det inte blir dyrt bara wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

54 Inlägg
14 januari 2007
jag sitter o letar efter en bil som ja kan ha o pendla me till jobbet... börjar bli lite dyrt o åka i volvo automat varje dag till o från jobbet

508 Inlägg
14 januari 2007
Go kväll på er smile

Här sitter man på jobbet och inte gör ett smack... sad

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 januari 2007
RacingBunny skrev:
Go kväll på er smile

Nattpass? Vad jobbar du med?

Segt att jobba en lördagsnatt >_<

"Ijenkligen"
788 Inlägg
14 januari 2007
ja.. här sitter man och dricker billigt vin blandat med cola och
kollar blocket efter en 740..
har blivit sugen på en 740 eller 760 helt plötsligt..

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

508 Inlägg
14 januari 2007
John87 skrev:
RacingBunny skrev:
Go kväll på er smile

Jag jobbar vakt på ett hotell, skönt att man har internet iallafall.

Jag hade ju mycket hellre gjort något annat än sitta här *suck*

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 januari 2007
John87 skrev:
Snöskoter?

japp snöskoter tongue

haha ja råkade hoppa, hmm närå de va en skaplig slänt (stavas?) som jag bara inte kunde motstå fast jag nog borde ha gjort de tongue

äh så dyrt blir de nog inte, om jag har tur så har jag dämpare hos farsan, har så mkt skrot så de lär nog finnas nå dämpare som går att använda smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Snickar guru
278 Inlägg
14 januari 2007
jag ligger i soffan och samlar krafter för att orka pilla på rs2an imorgon big_smile

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 januari 2007
RacingBunny skrev:
John87 skrev:
RacingBunny skrev:
Go kväll på er smile

T.ex att vara hemma och sitta här? tongue

Brukar sitta på garaget när jag är på jobbet också, men som tur är jobbar jag aldrig natt..

Segt att vara vakt iaf? Kan inte hända så jättemkt...

23 Inlägg
14 januari 2007
uppdaterat min nya bil med lite bilder smile.. kolla in vet ja

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 januari 2007
volvo_glenne skrev:
John87 skrev:
Snöskoter?

japp snöskoter tongue

haha ja råkade hoppa, hmm närå de va en skaplig slänt (stavas?) som jag bara inte kunde motstå fast jag nog borde ha gjort de tongue

äh så dyrt blir de nog inte, om jag har tur så har jag dämpare hos farsan, har så mkt skrot så de lär nog finnas nå dämpare som går att använda smile

langar väll upp en bild på hur "fin" dämparna vart, tog bort dom på en gång så man vet hur lång dom ska vara när man skaffar nya
http://i16.tinypic.com/40be3c1.jpg
ja de vart ju nåra delar av dom tongue

haha även både vänster å höger fram dämpare gick av tongue
Senast redigerat av volvo_glenne (14 januari 2007)

508 Inlägg
14 januari 2007
John87 skrev:
RacingBunny skrev:
John87 skrev:

T.ex att vara hemma och sitta här? tongue

Brukar sitta på garaget när jag är på jobbet också, men som tur är jobbar jag aldrig natt..

Segt att vara vakt iaf? Kan inte hända så jättemkt...

haha ja d hade nog vart mycket roligare. Då hade jag kunnat slå dig i need for speed eller nått annat skoj wink tongue

Så vad jobbar du med då?

Det händer mer på en vardag än en helg här, för d är mycket affärs resande som kommer hit, har ju till o med krog på hotellet men den har stängt på grund av för få gäster... Men men

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 januari 2007
RacingBunny skrev:
haha ja d hade nog vart mycket roligare. Då hade jag kunnat slå dig i need for speed eller nått annat skoj wink tongue

Så vad jobbar du med då?

Det händer mer på en vardag än en helg här, för d är mycket affärs resande som kommer hit, har ju till o med krog på hotellet men den har stängt på grund av för få gäster... Men men

HAHA! Först och främst har jag det inte. Iaf inte någon "äkta" version av det..
Och för det andra så suger jag på det iaf, så jag ger dig vinsten utan att kämpa wink

Jobbar som datorsupport på Tele2, d.v.s MASSA tid vid datorn. Känner mig lite nördig faktiskt... Inte så farligt som det låter hoppas jag tongue

Tur att du har datorn att fly till då. Vet en som jobbar som du, fast inte har nån dator. Han skickar ganska mycket SMS kan jag säga tongue

Student
232 Inlägg
14 januari 2007
volvo_glenne skrev:
volvo_glenne skrev:
John87 skrev:
Snöskoter?

japp snöskoter tongue

langar väll upp en bild på hur "fin" dämparna vart, tog bort dom på en gång så man vet hur lång dom ska vara när man skaffar nya

Men hallå jag trode flädrarna skulle vara raka :-)

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 januari 2007
Tore skrev:
volvo_glenne skrev:
volvo_glenne skrev:

japp snöskoter tongue

Men hallå jag trode flädrarna skulle vara raka :-)

hehe jo de trodde jag oxå tongue men då har jag rätat upp dom oxå de som gick med handkrafft innan jag tog kortet, som va lite mer sne före tongue

508 Inlägg
14 januari 2007
John87 skrev:
RacingBunny skrev:

Så vad jobbar du med då?

HAHA! Först och främst har jag det inte. Iaf inte någon "äkta" version av det..
Och för det andra så suger jag på det iaf, så jag ger dig vinsten utan att kämpa wink

Jobbar som datorsupport på Tele2, d.v.s MASSA tid vid datorn. Känner mig lite nördig faktiskt... Inte så farligt som det låter hoppas jag tongue

Tur att du har datorn att fly till då. Vet en som jobbar som du, fast inte har nån dator. Han skickar ganska mycket SMS kan jag säga tongue

haha oki, inga spel alls?
Men snällt av dig att du gav mig vinsten ändå wink
Kan ju jag va glad resten av kvällen att jag vann i need for speed utan att spelat ikväll hehe...

Ja utan data skulle jag ju gå i taket. Finns ju tv här oxå man kan kika på, några bra program i kväll om du vet? Brukar vila ögonen på CSI, det går typ varje natt. Har dock sett alla avsnitt redan.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 januari 2007
RacingBunny skrev:
Kan ju jag va glad resten av kvällen att jag vann i need for speed utan att spelat ikväll hehe...

Ja utan data skulle jag ju gå i taket. Finns ju tv här oxå man kan kika på, några bra program i kväll om du vet? Brukar vila ögonen på CSI, det går typ varje natt. Har dock sett alla avsnitt redan.

Mjo, klart man har spel. Men jag hinner inte riktigt med det tongue

Laddade hem ("köpte" tongue) alla CSI-avsnitt en gång och glodde igenom, men det går att se fortfarande. Grymt bra! Las Vegas är bäst smile

Funderar på att sova snart dock... Börjar bli lite jobbigt att se tangenterna på datorn. Tur att man kan dom utantill, annars hade det sett ut som att man va full tongue

4 767 Inlägg
14 januari 2007
Jag har också slängt upp några till bilder.. dom tre längst ner.. smile

Hm vad ska man göra nu då? Blåser halvt storm ute och värre lär det bli säger dom..

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

508 Inlägg
14 januari 2007
John87 skrev:
RacingBunny skrev:

Mjo, klart man har spel. Men jag hinner inte riktigt med det tongue

Laddade hem ("köpte" tongue) alla CSI-avsnitt en gång och glodde igenom, men det går att se fortfarande. Grymt bra! Las Vegas är bäst smile

Funderar på att sova snart dock... Börjar bli lite jobbigt att se tangenterna på datorn. Tur att man kan dom utantill, annars hade det sett ut som att man va full tongue

Ja las vegas avsnitten är bättre än dom andra, dom andra har jag knappt tittat på.

Haha då kanske du borde gå å lägga dig smile

Sök