Så vad seru då? ensam om o längta till sommaren e du inte
Kollar lite på csi Jaa sommar vore något, måste bara ha dom sista pengarna så man kan fixa det sista på bilen Va gör du sj?
hehe det e bra, men jag ser på den larviga filmen på 4an kallat Ghost-Dog*rekommenderar INTE*
Tur då att man inte kollar på den imorgon ska jag nog fan försöka ta mig ork att åka och skruva av 2 hjul på rs2an som ska in på back jobb hehe *gud så jobbigt*
Kollar lite på csi Jaa sommar vore något, måste bara ha dom sista pengarna så man kan fixa det sista på bilen Va gör du sj?
hehe det e bra, men jag ser på den larviga filmen på 4an kallat Ghost-Dog*rekommenderar INTE*
Tur då att man inte kollar på den imorgon ska jag nog fan försöka ta mig ork att åka och skruva av 2 hjul på rs2an som ska in på back jobb hehe *gud så jobbigt*
haha ja men jag ska se mina egna video sen ;D gjorde en supra compilation för ett par dagar sen så hehehe ja jävlar vad jobbigt..
ja nu är det minst sagt natt och visst fan blåser det och inte blir det lättare att gå i blåsten när man är onykter.. :S och sova blir inte lättare det heller tyvärr.. sov så gott alla..