hehe nån som planerar se nåt på Tv ikväll? gillar ni rysare och vampyrer så se Oskyldigt blod på TV3
Tid: 02:30-04:25
(Innocent Blood) Amerikansk rysare från 1992. Marie är utsvulten och längtar efter något italienskt. Hon sätter tänderna i maffiabossen Sal Macelli, eftersom hon aldrig dricker de oskyldigas blod. När denne återuppstår och själv börjar dricka, måste hon samarbeta med polisen Joe för att de tillsammans skall hindra Macelli att förvandla staden till ett vampyrnäste. I rollerna: Anne Parillaud, David Proval, Rocco Sisto. Regi: John Landis.
Den där låter fruktansvärt lökig.
Tror tyvär jag skulle få spel om jag såg den
haha antagligen så lira NFSU2 ska jag göra tills dess,se om det e nåt sen
haha antagligen så lira NFSU2 ska jag göra tills dess,se om det e nåt sen
Måste erkänna att även jag spelade igenom det spelet. Rätt kul med alla inställningar man kunde göra på bilarnas register osv. Mindre kul att de är oslagbara.
Det som gör att jag inte kommer att spela om det var alla... vita "homies" som inte kunde säga en mening utan att lägga till "Yo" eller "Ride" Fick ju ont i hjärnan av att höra dem prata.
Inga fler här inne på natt tråden förutom jag och GurraG som ska på den där kryssningen? Calibra_92, du bor ju ändå här i sthlm´s området. Ska inte du åka?
haha eller så är det bara ni som är överkåta och tolkar allt fel eller så är jag bara trött och tänker inte på vad jag skriver.. men visst fan är jag frispråkig också..
Inga fler här inne på natt tråden förutom jag och GurraG som ska på den där kryssningen? Calibra_92, du bor ju ändå här i sthlm´s området. Ska inte du åka?
Eh...
Jo... jag har lite problem med det där med vatten du vet... *host*