haha eller så är det bara ni som är överkåta och tolkar allt fel eller så är jag bara trött och tänker inte på vad jag skriver.. men visst fan är jag frispråkig också..
vadå för kryssning, e det bilparty kryssningen eller???
japps inte hört talats om den? kanske ska dit så
Nu dök det upp en massa dåliga skämt i mitt huvud om att jag borde få rabbat på kryssningen med bil tema eftersom jag har Biltema kortet... men men.
Låter iofs rätt kul. Hade kunnat ignorera det där med vattnet om det nu inte vore så att jag bor i södra Sverige och jag antar att den utgår ifrån Stockholmstrakten?
vadå för kryssning, e det bilparty kryssningen eller???
japps inte hört talats om den? kanske ska dit så
Nu dök det upp en massa dåliga skämt i mitt huvud om att jag borde få rabbat på kryssningen med bil tema eftersom jag har Biltema kortet... men men.
Låter iofs rätt kul. Hade kunnat ignorera det där med vattnet om det nu inte vore så att jag bor i södra Sverige och jag antar att den utgår ifrån Stockholmstrakten?
alltså det vore fett najs och dra dit så länge modelltöserna har innehåll.. haha,nej men dem e säkert JÄTTE trevliga ^^ haha..
alltså det vore fett najs och dra dit så länge modelltöserna har innehåll.. haha,nej men dem e säkert JÄTTE trevliga ^^ haha..
Bah! Så länge de inte står i vägen för PRYLARNA kan de ha vilket innehåll de vill
Mjä... köra dit med bilfan jag har att pendla med just nu gör jag bara inte. Hade flygit i så fall. Blir snabbare och billigare än tåget om man har tur.