2060
Sök

tips som ja kan hålla på hemma o strula lite me ?

278 Inlägg
8 januari 2007
Trådstartare
hej ja går inte i skolan oså så jag e hemma men det börjar bli lite tråkit så ja tänkte höra om ni vet nått som ja kan hålla på me hemma i garaget ? typ plastning av nått eller nått sånt kul

mvh fredde

1 436 Inlägg
8 januari 2007
Ta en titt på din bil. Finns alltid något att göra.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 417 Inlägg
8 januari 2007
du kan ju börja pyssla med modellbilar. Det kommer nog ta lite av din tid smile

278 Inlägg
8 januari 2007
Trådstartare
har en radio bil men styrservot knastrar och kylflänsen elelr va d heter e typ sönder smält tongue

men tänkte omkan kunde ta en bildörr o plasta nå kul me den , så jag lär mig tills ja ska plasta min bil sen. kan det va nått

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 januari 2007
ta en kaross del typ som en dörr som du sa sen slår du en hammare i den å sedan försöker du fixa bucklan med plast då har du nått å göra plus att du kanske lär dig tills du ska hålla på med bilen din som du sa, fast jag hoppas inte att du skulle laga bucklor med spackel på en seriös bil bara för att du kanske lär dig spackla... men som jag sa du kan ju träna lite på så vis iaf wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

88 Inlägg
8 januari 2007
Lär dig att motivlacka eller nått. Verkar riktigt kul.

Hur långt är ett snöre?

12 086 Inlägg
8 januari 2007
Fixa din RC bil som du nämnde helt utan vidare förklaring! smile

278 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
hehe aa previs öva på en dörr som inte tillhör min bil tongue o sen radio bilen vet ja inte hur ja ska fixa... motivlacka vet ja inte hur man gör oså , måste man ha utsug o skit på garaget , pappa har lackspruter men ja vet inte hur man gör tongue haha

Student
232 Inlägg
9 januari 2007
jag skulle föreslå att du stickar en halsduk till någon du tycker om tongue

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

278 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
hehe nää tongue

2 594 Inlägg
9 januari 2007
ja det finns ju massor man kan göra har du en bil kan man ju pilla me den har man ingen tycker jag du ska skaffa en

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
9 januari 2007
volvo_glenne skrev:
ta en kaross del typ som en dörr som du sa sen slår du en hammare i den å sedan försöker du fixa bucklan med plast då har du nått å göra plus att du kanske lär dig tills du ska hålla på med bilen din som du sa, fast jag hoppas inte att du skulle laga bucklor med spackel på en seriös bil bara för att du kanske lär dig spackla... men som jag sa du kan ju träna lite på så vis iaf wink

Personligen skulle jag nog återställa plåten så långt det går till orginalyta med hjälp av hög värme *dock ej så plåten smälter eller slår sig* o karosseriverktyg före spackling / plastning..

Sök