5378
Sök

Bilder på annat än bilar i galleriet?! Ok lr ej?!

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
Vill bara veta vad det e som gäller då man lägger upp bilder under "galleri & projekt".
Är det ok att lägga upp även icke fordonsrelaterade bilder?
Har skummat lite i reglerna osv men finner inget rakt svar.....kan ju vara som så att jag läst som en kratta....:S
Men du/ni som vet får jätte gärna berätta för mig vad det e som gäller!!
Vill lägga upp lite bilder men absolut inte trampa ngn på tårna lr bryta några regler, därför denna fråga!

Mvh // Hunny

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

562 Inlägg
9 januari 2007
Har för mig när jag reggad mig på garaget så tro rja det stog att man ej fick lägga in andra saker än bilar å motorcyklar.. (kanske moppar om dom typ är "exotiska")

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2007
På den sista delen (vad den nu heter) får man väl lägga in vad som helst? rätta mig om jag har fel

Edit: nä tamme fan så här står det ju "Fotografering och övrigt

Fotosessioner (bilder på egna fordon finnes under toppkategorin "Mina fordon"), vänners bilar, modifierade bilder ("PS") och andra lösa fordonsrelaterade bilder som inte platsar i annan toppkategori." så det skall vara fordoms relaterat där med och inte bilder på en blondin som står o posar haha
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (9 januari 2007)

Bmw osv..

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
Ok! tack för svaret!
Jag började mest undra då endels sidor verkade innehålla massa icke fordonsrelaterade bilder, å det verkades uppskattas av övriga medlemmar.
Så då funderade jag på att lägga upp lite egna liknade bilder, det kan ju alltid vara trevligt å veta hur de man snackar med ser ut! Men e det mot reglerna så skiter jag nog allt i det!

Ha det gott! tongue

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2007
HardcoreHunny skrev:
Ok! tack för svaret!
Jag började mest undra då endels sidor verkade innehålla massa icke fordonsrelaterade bilder, å det verkades uppskattas av övriga medlemmar.
Så då funderade jag på att lägga upp lite egna liknade bilder, det kan ju alltid vara trevligt å veta hur de man snackar med ser ut! Men e det mot reglerna så skiter jag nog allt i det!

Ha det gott! tongue

Fråga chrizz för säkerhetens skull.. för det är ju jävligt många som har ICKE fordons relaterade bilder och det kan inte chrizz a missat så det är kanske tilllåtet trots allt? jag ser inge problem med att ha bilder på sig själv iaf.. ur personlig åsikt

Bmw osv..

676 Inlägg
9 januari 2007
jag tycker att det ska vara okey att lägga upp icke fordonsrelaterade bilder. har bilder på mina ormar och ödlor och detta har chrizz sett och inte sagt något. tycker de ska vara okey bara man lägger de i typ mappen "fotografering och övrigt" o inte lägger dom i typ "projekt" mappen. sen så kan man ju diskutera vad för sorts bilder som skall få ligga där. porr bilder och annat sånt där skit som nazist bilder och annat ska INTE få existera där. bilder på sina husdjur, sig själv (normala bilder o inte halvnakna bilder o provocerande bilder), andras bilar, nära o kära o annat kraffs tycker jag att man ska få ha där smile

543 Inlägg
9 januari 2007
Vrf ska vi lägga in massa bilder på sånt som inte e fordonrelaterat?? Adressen e ju trots allt www.garaget.org eller rätta mig om jag har fel. Finns nog en anledning till att den heter så annars kunde den ju lika gärna Crizzens mys och pysselhörna eller??

Foffis skrev:
jag tycker att det ska vara okey att lägga upp icke fordonsrelaterade bilder. har bilder på mina ormar och ödlor och detta har chrizz sett och inte sagt något. tycker de ska vara okey bara man lägger de i typ mappen "fotografering och övrigt" o inte lägger dom i typ "projekt" mappen. sen så kan man ju diskutera vad för sorts bilder som skall få ligga där. porr bilder och annat sånt där skit som nazist bilder och annat ska INTE få existera där. bilder på sina husdjur, sig själv (normala bilder o inte halvnakna bilder o provocerande bilder), andras bilar, nära o kära o annat kraffs tycker jag att man ska få ha där smile

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2007
Foffis skrev:

Jo håller med dig men sånna grejer att de inte ska finnas nazi bilder o porr bilder eller andra bilder som kan anses stötande det är ju självklara regler överallt

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2007
Glempa156 skrev:
Vrf ska vi lägga in massa bilder på sånt som inte e fordonrelaterat?? Adressen e ju trots allt www.garaget.org eller rätta mig om jag har fel. Finns nog en anledning till att den heter så annars kunde den ju lika gärna Crizzens mys och pysselhörna eller??

Foffis skrev:

Det ligger helt klart något i det du säger.. men om vi ska va så stränga kan vi ju ta bort offtopic delen med.. och då skulle de bli väldigt tråkigt.. jag ser detta som ett comunity för bil folk.. sen om någon vill lägga upp en bild på sin katt eller sig själv eller skapa en tråd om en bra film.. ja de har jag inget emot alls. det gör bara att de blir lite trevligare stäming och man lär känna varandra mer

Bmw osv..

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
9 januari 2007
Om jag bara går till mig själv... garaget.org heter sidan... och en snabb titt i mitt garage på gården visar att det innehåller... ojoj...

- en krockad Ford Probe
- en moped
- en herrans massa verktyg och maskiner som hör hemma i garaget
- en hel del plåt och rör
- ett parasoll?!
- en stol... jo, det är nog en garagegrej...
- en smultronplanta?!
- ett förtält till en husvagn... jo lite fordonsrelaterat är det allt...
- en låda med utklädningskläder... Helt klart på fel plats...
- en adventsljusstake ?
- grejor för att måla fönster (det var blött ute!)
- en hel del annat finns allt där ute också... smile

Summan av kardemumman blir ändå: Det MESTA i garaget hör dit, men en hel del gör det inte men får vara där ändå... Tror ni inte folk har pejling ändå? Och hittar man något stötande är det väl bara att anmäla till Chris och co?

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

543 Inlägg
10 januari 2007
Jag förstår dig till fullo med det du menar. Och jag kan ju bara prata för mig själv så jag anser inte att sånt hör hemma här. Vill jag titta på katter och ödlor så Googlar jag det i så fall men det e ju bara min åsikt. (Var inte meningen att låta tyken eller så)
MVH

vulture skrev:
Om jag bara går till mig själv... garaget.org heter sidan... och en snabb titt i mitt garage på gården visar att det innehåller... ojoj...

- en krockad Ford Probe
- en moped
- en herrans massa verktyg och maskiner som hör hemma i garaget
- en hel del plåt och rör
- ett parasoll?!
- en stol... jo, det är nog en garagegrej...
- en smultronplanta?!
- ett förtält till en husvagn... jo lite fordonsrelaterat är det allt...
- en låda med utklädningskläder... Helt klart på fel plats...
- en adventsljusstake ?
- grejor för att måla fönster (det var blött ute!)
- en hel del annat finns allt där ute också... smile

Summan av kardemumman blir ändå: Det MESTA i garaget hör dit, men en hel del gör det inte men får vara där ändå... Tror ni inte folk har pejling ändå? Och hittar man något stötande är det väl bara att anmäla till Chris och co?

// Ellen

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Sök