4867
Sök

sur på dialect

Evolution
1 627 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
Det började en och en halv vecka innan jul då jag bestämmer mej att lämna in min sonyericsson w800i för det känd joystick felet. Dom säger att det nästan säkert kommer gå på garantin även om tiden är ute att den antagligen är förlängd.

är inne hos dom torsdan innan julhelgen och dom har inte hört nått om telefonen men tror fortfarande de ska gå på garantin.

Tisdagen efter nyår ringer jag, dom han kollar lite letar länge i mejl inboxen där han hittar ett mejl att det kommer kosta 1560 kr eller så får jag tillbaks den, jag tar tillbaks den.

Torsdagen är jag inne hos dom och kollar ny mobil och pratar med dom frågar om de är nån skillnad på att köpa den hos dom eller hos nån annan  dom svarar nej. så jag beslutar efter som dom inte kunde comviq specielt bra och inte hade telefonen hemma att köpa den på annat ställe.

Så nyss ringer han och säger att dom har fått hem den och vill jag ha tillbaks den kan jag hämta den men det kostar 250 kr står en skylt i butiken men sa han om jag köper en ny mobil hos dom så får jag tillbaks den gamla utan avgift. men varför säger dom inte det när jag är där och vill köpa ny mobil.

Så nu e frågan ta mobilen betala 250 kr  eller Låta den ligga kvar.

Ska åka in imorn och se till att få allt raderat på den efter som det lutar åt att lämna den där.
Har jag rätt att få radera telefonbok och sånt på den?

Fäll ner pungen och landa

657 Inlägg
9 januari 2007
fan va värdelöst =P ja nog tycker jag att du borde få radera dina personliga saker...

Evolution
1 627 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
jag hoppas det ska in och prata med dom telefonen är ju inte värd nått specielt men har ju telefonlista och email och sånt som inte borde ligga kvar

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2007
Haha sorry för ot men när jag läste rubpriken trodde jag du var sur på olika dialekter, så som skånska och stockholmska smile

Bmw osv..

Wankel
1 080 Inlägg
9 januari 2007
klart som fan, det ska du kräva!
det är ju dina personliga/privata meddelanden och nummer

MDS Västerås

ingen aning
687 Inlägg
9 januari 2007
UseDubbelTurbo skrev:
Haha sorry för ot men när jag läste rubpriken trodde jag du var sur på olika dialekter, så som skånska och stockholmska smile

trode jag också..

även zebran har sina fläckar

Evolution
1 627 Inlägg
10 januari 2007
Trådstartare
så snackade med dom fick telefon så jag kunde radera den totalt men sen fick dom behålla den

Sök