Min första bil som ska bli så nära original som möjligt. Rost ska lagas och skärmar ska bytas. Smådelar och originaltillbehör ska installeras i bilen så att den blir så komplett som möjligt. Så följ gärna och kommentera vad du... Visa mer
Inte hänt så mycket på senaste tiden. Kommer mer saker när jag ställer undan bilen. Det lilla jag gjort är att montera trälisten och bytt ut en centrumkåpa på en fälg Passar in bra med träinläggen i dörrarna Blev rätt snyggt Blev kanske lite sned så ska se om jag kan rätta till den
Kul med en ungdomssjuförti som verkligen pysslas om, du har en prenumerant till. Om jag får tycka lite så tycker jag du skall försöka hitta en uppsättning 760 fälgar, tror modellen heter Rigel, de är så eleganta och passar utmärkt ihop med bilens former.
Sen gör det så mycket för bilens linjer när det är lackerat på underdelen av stötfångarna som det var de första 760 modellerna.
Kul med en ungdomssjuförti som verkligen pysslas om, du har en prenumerant till. Om jag får tycka lite så tycker jag du skall försöka hitta en uppsättning 760 fälgar, tror modellen heter Rigel, de är så eleganta och passar utmärkt ihop med bilens former.
Sen gör det så mycket för bilens linjer när det är lackerat på underdelen av stötfångarna som det var de första 760 modellerna.
Kul att du gillar projektet Fälgarna tycker jag ser snygga ut, hittar jag i närheten till bra pris är det inte omöjligt att jag köper Tycker det är fint med lackerad underdel men vet inte om jag ska göra det på min